Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@14:11:41 GMT

انصارالله یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۳۰۹

انصارالله یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سامانه دفاع هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سه‌شنبه یک پهپاد پیشرفته آمریکایی از نوع "MQ۱" وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان را در جنوب صنعا سرنگون کرد.

هزینه ساخت این پهپاد ۴۰ میلیون دلار است. این اولین پهپاد از این نوع نیست که انصارالله آن را سرنگون می‌کند. ۲۳ مارس نیز انصارالله پهپادی از همین نوع را در صنعا سرنگون کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی دوره اخیر عملیات‌های موفقی علیه ائتلاف عربی انجام داده‌اند و با موشک بالستیک متجاوزان را هدف قرار می‌دهند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟ بی اعتمادی اسرائیل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران : بازبینی و سانسور گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی (فیلم)

دیگر خبرها

  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند