Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@23:11:14 GMT

شرایط فروش فوری پژو ۴۰۵

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۹۸۳

شرایط فروش فوری پژو ۴۰۵

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، امروز پژو ۴۰۵ بنزینی با مشخصات اعلام شده در جدول به قیمت ۶۸ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۴۰۰ تومان، در طرح فروش فوری عرضه خواهد شد.

همچنین در قالب طرح امروز که تحویل سی روزه خودرو را تعهد می کند، پژو ۴۰۵ بنزینی با ترمز ضد قفل نیز به قیمت ۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد. کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیراست.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم است و امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت نام با شماره مشتری دوم نمایندگی امکان پذیر نیست.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش نقد و اقساط پژو پارس در 4 قسط و تحویل فوری ویژه اردیبهشت ماه 1403 + جزئیات
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول