Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@22:19:34 GMT

اعلام رای انضباطی دربی خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۲۰۴۰

اعلام رای انضباطی دربی خوزستان

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره ۲ بازی لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم صنعت نفت‌آبادان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری در دیدار برابر پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی یعقوب پیری، مدیر تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر درگیری و رفتار غیر ورزشی با بازیکنان مقابل پس از پایان بازی رخ داد. وی به ۵ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

تیم فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم داوری باید ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرزاد جعفری، بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل درگیری و اهانت به مدیر تیم قابل پس از پایان مسابقه، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است)

تیم فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال خوزستان فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی