Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - چهارشنبه هفته گذشته پرونده زورگیری و سرقت خودرو از کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته به‌کارآگاهان گفت: ساعت ۲۲ شب 17 اردیبهشت خانم جوانی را که کنار خیابان ایستاده بود به‌عنوان مسافر سوار کردم؛ هنوز چند ده متری بیشتر حرکت نکرده بودم که یک موتورسوار به من نزدیک شد و به بهانه پرسیدن آدرس خواست تا نگه‌دارم اما به محض توقف ماشین ناگهان این شخص چاقو و قمه‌ای را از زیر لباس خود خارج کرد و آن را زیر گلویم گذاشت؛ مرا از پشت فرمان بیرون کشید و روی صندلی شاگرد راننده نشاند و از خانم مسافر خواست که مواظب من باشد؛ آن‌زمان بود که متوجه شدم آنها با هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مرا به بیابان‌های کهریزک برده و در آنجا با وجود سرقت تمامی پول‌ها (بیش از ۵۰۰ هزار تومان)، کارت عابربانک و گوشی تلفن همراهم می‌خواستند تا ماشینم را نیز سرقت کنند؛ مقاومت کردم اما با چاقو ران پای چپم را زخمی کردند و با سرقت ماشین از محل دور شدند.همزمان با رسیدگی به این پرونده کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری نیز رو به رو شدند.

بدین ترتیب در کمتر از ۴۸ ساعت از زمان سرقت پراید، خودروی مسروقه به‌صورت رها شده در منطقه باقرشهر کشف شد. کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار پلیس آگاهی و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه‌دار به نام مصطفی (۲۷ ساله) شدند.
با شناسایی مخفیگاه مصطفی به‌عنوان متهم اصلی پرونده، کارآگاهان روز 19 اردیبهشت به خانه وی رفتند و خانم جوانی به‌نام مریم (۲۲ ساله) را دستگیر کردند.
مریم با اعتراف صریح به همدستی با مصطفی در سرقت به عنف از رانندگان خودروهای مسافرکش گفت: به تازگی با مصطفی عقد کردیم اما هنوز جشن عروسی نگرفته ایم؛ او پیشنهاد داد که در پوشش مسافر اقدام به زورگیری از رانندگان مسافرکش کنیم.با توجه به اعترافات صریح مریم در نهایت مصطفی همان روز دستگیر وبه ناچار لب به اعتراف گشود.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۵ نفر از شاکی‌ها و مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند و از کسانی که با این شیوه از آنها سرقت شده دعوت می‌شود تا برای شناسایی متهمین و پیگیری شکایت‌های خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوان 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل  اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند. متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

صادقی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متهمان  دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی