Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@10:09:50 GMT

ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت سوم خرداد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۲۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آزادشهر ، حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این جلسه شخصیت حضرت امام راحل را شخصیتی ممتاز و بی بدیل در بین همه رهبران دینی و سیاسی جهان نامید و گفت: رهبری و مدیریت الهی همراه با شجاعت در تصمیم گیری و مردمداری از ویژگی های ممتاز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

حسینی فرماندار آزادشهر هم در این جلسه ماه خرداد را ماه پر حادثه ، مهم و تاریخی نامید و گفت: در همه روزهای این ماه بزرگ اتفاقات کم نظیری افتاده است که رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یکی از اتفاقات ناگوار و اسفبار این ماه تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بربرگزاری هرچه با شکوه برنامه های ارتحال حضرت امام (ره)،سوم خرداد وقیام تاریخی 15 خرداد تاکید کرد.

سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر هم در این جلسه با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان گفت: رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند و ایثار و از خود گذشتگی و تبعیت از ولایت فقیه توانستند به این پیروزی دست پیدا کنند و تمام معادلات سیاسی دشمن را برهم بزنند.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه همه ساله کاروانی را متشکل از آحاد مردم شهید پرور جهت شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام (ره)اعزام میکردیم امسال به دلیل تقارن آن با ماه مبارک رمضان اعزام صورت نخواهد گرفت، و بصورت متمرکز مراسم سالگرد در شامگاه 13 خرداد در مصلای نماز جمعه شهرستان آزادشهر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه آزادشهر همچنین تجليل از رزمندگان و شهداي عمليات بيت المقدس و حماسه سوم خرداد، تجليل از رزمندگان و شهداي عمليات بيت المقدس و حماسه سوم خرداد،برگزاري صبحگاه مشترك نیروهای مسلح و برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه نيروهاي مسلح و يادگاران 8 سال دفاع مقدس را از جمله برنامه های این ستاد اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر