Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@12:27:21 GMT

راه اندازی خط تولید آنژیوکت در هلال‌احمر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۳۴۷۶

راه اندازی خط تولید آنژیوکت در هلال‌احمر

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از راه‌اندازی مجدد خط تولید آنژیوکت بومی در هلال احمر با ظرفیت تولید سالانه شش میلیون عدد آنژیوکت خبر داد.

فرزاد سالارالدینی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: خط تولید آنژیوکت یکی از خطوط قدیمی تولید محصولات یکبار مصرف و تجهیزات پزشکی در هلال احمر است که در سال‌های گذشته به علت کمبود مواد اولیه و عدم انتخاب صحیح سایزهای تولیدی، فعال نبود، اما خوشبختانه در حال حاضر خط تولید اصلاح شده و محصول به تولید آزمایشی رسیده و کیفیت آن نیز تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هلال احمر برای تولید سالانه شش میلیون عدد آنژیوکت برنامه‌ریزی کرده است، گفت: برای تولید انواع سرنگ نیز برنامه‌ریزی مناسبی برای نحوه توزیع سراسری صورت گرفته و در حال حاضر شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی به عنوان تنها شرکت توزیع کننده این محصولات در نظر گرفته شده است، به این ترتیب علاوه بر اینکه خط به سوددهی رسیده، موجب شده است تا با افزایش تولید بتوانیم سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون انواع سرنگ تولید کنیم.


مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با اشاره به اینکه این شرکت تولید انواع سرنگ، ست و صافی دیالیز و سایر تجهیزات پزشکی یکبار مصرف را در دستور کار دارد، گفت: سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد انواع صافی دیالیز، یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ست دیالیز، ۲ میلیون عدد سوزن فیستولا، ۲۲ میلیون عدد سوزن دندانپزشکی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد کیسه بی‌کربنات سدیم در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران توزیع می‌شود.


وی با اشاره به مشکلاتی که تحریم‌ها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی ایجاد کرده، گفت: شرایط تولید در داروسازی و تجهیزات پزشکی با توجه به تحریم‌ها از نظر تأمین منابع اولیه بسیار سخت است، اما در این زمینه همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا وقفه‌ای در تأمین نیازهای کشور ایجاد نشود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آنژیوکت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی عصر سه شنبه چهارم ماه در آئین اختتامیه دوره‌های امداد و نجات پسران در بندرعباس، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان این جمعیت در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ می‌کنند تا اگر نیاز بود اقدام عملی داشته باشند.

وی افزود: انسان باید در تمام لحظات آمادگی خود را حفظ کند چرا که به طور کلی انسان در این دنیا مسافر است و همیشه باید برای سفر کردن به سرای آخرت آمادگی داشته باشد.

حجت‌الاسلام شهابی عنوان‌کرد: نوجوانان و جوانانی که این احساس نیاز را کرده‌اند که در دوره‌های امداد و نجات شرکت کنند به اهداف بزرگ‌تری می‌اندیشند چرا که آن‌ها می‌خواهند راه نجات‌گری را پیشه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دوره‌های امداد و نجات، گفت: شرکت در دوره‌های هلال‌احمر بر هر کسی ضروری است چرا که این دوره‌ها تمرین مسئولیت پذیری و علاوه بر اینکه در شرایط بحران کم حال دیگران است در زندگی نیز به کمک می‌آید.

وی خاطرنشان‌کرد: لازم است مسئولان از طریق فرهنگ سازی جوانان و نوجوانان را نسبت به شرکت در دوره‌های امداد و نجات ترغیب کنند و بسترهای حضور حداکثری جوانان در این دوره‌ها فراهم شود.

کد خبر 6087001

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران