Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل با بیان اینکه در سال ٩٦ اشتغال پیش بینی شده برای ٤٠٦ جواز تاسیس و موافقت اصولی صادره ١٢٠٢٤ نفر بود گفت: در سال ٩٧ این تعداد برای ٦٤٦ مجوز صادره از طرف سه دستگاه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ١٨٢٦٤ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در سال ٩٧ و در حوزه صنعت، معدن و تجارت برای ٤٣٦ طرح ١٤٧٣٥ نفر و در حوزه جهاد کشاورزی برای ١٣٧ طرح ١٢١٦ نفر و برای ٧٠ طرح حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ٢٢٥٣ نفر پیش بینی شده است افزود: برخی از مجوز‌ها از جمله مجوز‌های صادره برای دامداری‌های سنتی توسط سازمان جهاد کشاورزی و یا صدور پروانه‌های کسب در حوزه صنعت و معدن و همچنین اشتغال پیش بینی شده برای سایر دستگاه‌ها در این آمار لحاظ نشده است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل ضمن اشاره به تاکید ویژه مقام عالی استان بر ایجاد اشتغال گفت: سعی داریم با تسهیل صدور مجوز و رفع موانع تولید در پنجره واحد سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و کارگروه اشتغال و همچنین کمیته حمایت قضایی و ستاد اقتصاد مقاومتی زمینه تسهیل و رشد سرمایه گذاری در استان اردبیل را فراهم نماییم.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مهرداد اصغری، مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل در اظهار کرد: واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در شهرستان نمین با حمایت بنیاد برکت به بهره‌برداری رسید و فاز توسعه این واحد نیز پس از سال‌ها تعطیلی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در حال حاضر برای ۴ نفر فرصت شغلی مستقیم ایجاد شده است.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بیان کرد: طی ۵ سال گذشته از ۶ هزار طرح اشتغال‌زایی در سطح استان اردبیل حمایت شده است که سهم شهرستان‌های مرکزی و جنوبی استان از این میزان ۴ هزار و ۴۰۰ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.
اصغری ادامه داد: بنیاد برکت طرحی به نام زنجیره سبز دارد که هدف آن حمایت از تولید محصولات کشاورزی است که به امنیت غذایی ختم می‌شود.
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در مرکز و جنوب استان اردبیل تصریح کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت برای طرح‌های خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومان است که این رقم در حوزه‌های کشاورزی، شیلات و دامداری تا ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن به شکل تنفس‌دار هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است