Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@21:42:38 GMT

رقابت 420 متسابق در مسابقات قران بسیج استان البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۴۹۰۸

رقابت 420 متسابق در مسابقات قران بسیج استان البرز

مسئول دارالقران سپاه البرز از برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم بسیج استان البرز بین برگزیدگان 11 رشته مرحله شهرستانی، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به مناسبت ماه مبارک رمضان، سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم بسیج استان البرز با حضور اساتید و داوران بین المللی قران کریم بین برگزیدگان11 رشته مرحله شهرستانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر این جشنواره درباره جزئیات این مسابقه که با همکاری دارالقران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و معاونت تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد به خبرنگار تیتریک، گفت: متسابقین این رقابت ها سنین زیر 16 سال و بالای 16 سال هستند و در 11 رشته شرکت می کنند.   حسین قضاتلو با اشاره به اینکه تقلید، قرائت و ترتیل 3 جز، 7 جز و 10 جز، مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم و قران، تدبیر و اذان تقلیدی برای صداسازی از جمله بخش های این مسابقه است و بخش تحقیق در قران نیز در این رقابت ها دنبال می شود.     مدیر عامل اتحادیه قرانی استانیِ البرز اظهار داشت: نفر اول تا سوم 11 ناحیه به سی و یکمین دوره مسابقات راه یافته و در حال حاضر 420 برادر در مسابقه بخش استانی حضور دارند.   قضاتلو با اشاره به اینکه مسابقه خانم ها پس از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، تصریح کرد: مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دولت آباد کرج پس از نماز مغرب و عشای روز 25 اردیبهشت، به مدت سه شب میزبان متسابقین خواهد بود.     مسئول دارالقران سپاه گفت: 3 برگزیده هر بخش در قالب 33 نفر عازم مسابقات کشوری یا منطقه ای خواهند شد و در نهایت به مسابقات اوقاف یا دیگر رقابت ها راه پیدا خواهند کرد.   دبیر این جشنواره در خاتمه خاطر نشان داشت: هدف ما آشنایی جوانان با آواهای قران و پرورش استعدادهای آنها با حضور اساتید است، اسامی نفرات برتر وارد لیست شبکه قران و شورای توسعه فرهنگ قرانی خواهد شد تا بتوانند سال اینده به جمع قاریان یا حافظان قران کریم برتر بپیوندند.         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد