Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار‌های اداره گمرک کره جنوبی نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ماه آوریل به نسبت سال گذشته ۱۷ درصد رشد کرده و به روزانه ۳۵۳ هزار و ۲۲۳ بشکه نفت رسیده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آمار‌های اداره گمرک کره جنوبی نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ماه آوریل (فروردین) به نسبت سال گذشته ۱۷ درصد رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این آمار، سئول در ماه آوریل از ایران ۱.۵ میلیون تن یا روزانه ۳۵۳ هزار و ۲۲۳ بشکه نفت خریده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که برابر با ۱.۲ میلیون تن بود، بیشتر است.

کره جنوبی در بازه ژانویه تا آوریل امسال ۳.۸۷ میلیون تن یا روزانه ۲۳۵ هزار و ۵۳۳ بشکه نفت از ایران خریده است که در مقایسه با ۴.۷ میلیون تن مدت مشابه پارسال ۱۷.۴ درصد کمتر است.

به گزارش رویترز، کره جنوبی در ماه نوامبر معافیت ۶ ماهه از تحریم‌های نفتی ایران از آمریکا دریافت کرد، اما واشنگتن در ماه آوریل اعلام کرد که هیچ معافیتی را برای تحریم‌های ایران تمدید نخواهد کرد.

کره جنوبی در مجموع در ماه آوریل ۱۲.۷۶ میلیون تن یا روزانه ۳.۱ میلیون بشکه نفت خریداری کرده است که ۱۰.۲ درصد از ۱۱.۵۸ میلیون تن مدت مشابه پارسال بیشتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خرید نفت کره جنوبی از ایران واردات نفت تحریم های نفتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی

دستورانی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: این مجموعه پارسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نمونه محصول پیش بسته بندی را مورد آزمون کمیت قرار داده است که بر این اساس ۱۲۸ درصد تحقق برنامه داشته است.

او افزود: این آزمون‌ها شامل بررسی و پایش کمیت (جرمی و حجمی) محصولات و فرآورده‌های بسته‌بندی شده موجود در مراکز تولید و عرضه بوده است.

دستورانی اظهار کرد: طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته بندی شده بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان کمیت فرآورده در بسته‌بندی‌ها و استاندارد ملی شماره ۲۱۷۵۹ با عنوان الزامات برچسب‌گذاری پیش بسته‌بندی‌ها انجام شده است که در صورت وجود مغایرت وزنی یا حجمی محصولات بسته بندی شده با کمیت درج شده بر روی بسته بندی محصول، اقدامات قانونی لازم انجام و پرونده واحد تولیدی به مراجع ذیربط ارجاع داده می‌شود.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از هم استانی‌ها خواست برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد روی محصول را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی