Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با اشاره به تکميل زيرساخت‌هاي مجتمع ثامن الحجج از آمادگي اين مجتمع براي حضور تمامي اوراقچيان سطح شهر تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، تحصيلي در تشريح روند انتقال اوراقچي هاي ميدان شوش به مجتمع ثامن الحجج گفت: از گذشته در محدوده محور شوش_  فدائيان اسلام 11 گاراژ بورس اوراق اتومبيل ها فعاليت مي کردند که با مصوبه هيئت وزيران در سال 1369 مقرر شد اين صنف از محدوده شهري خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در همين راستا 790 واحد در اين محدوده شناسايي شد و با هماهنگي اتحاديه ، اتاق اصناف و شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران زميني در محدوده ي  فرون آباد خاوران با مساحت 22 هکتار خريداري شد و با انعقاد قراردادي ميان مالک زمين، پيمانکار ساخت و اعضاي صنف ، مقرر شد يک هزار و 300 واحد کارگاهي از متراژهاي 60 تا 500 متري در اين مجتمع ساخته شود تا براي استقرار اوراق کنندگان خودرو مورد بهره برداري قرار گيرد.
وي ادامه داد: هزينه ساخت اين واحدها در اين مجتمع توسط خود خريداران پرداخت شد.
مديرعامل شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران با تاکيد بر اينکه در حال حاضر تمامي زيرساخت‌هاي مجتمع ثامن الحجج تکميل شده است افزود: در حال حاضر در اين مجتمع آب برق و تاسيسات زيرساخت‌هايي هم چون فاضلاب و  خيابان سازي ها کامل شده و براي ٩٠ واحد نيز کنتور گاز داده شده و به زودي براي ساير واحدها نيز کنتورگاز داده خواهد شد.
وي افزود: در حال حاضر از يک هزار و 300 واحدي که در مجتمع ثامن الحجج ساخته شده است 800 واحد توسط مالکين تحويل گرفته شده و 300 واحد به صورت فعال شارژ ماهيانه خود را پرداخت مي کنند.
وي ادامه داد: 6 سال پيش و در ابتداي ساخت اين پروژه مالکين براي ساخت هر متر مربع از واحدهاي کارگاهي خود قيمت بسيار مناسبي يعني تقريباً زير يک ميليون تومان پرداخت کردند و امروز ارزش افزوده هر متر مربع از اين واحدهاي کارگاهي امروز به حدود 6 ميليون تومان رسيده است. ما برخي از اوراق کنندگان ميدان شوش در ابتداي اين امر در اينجا زمين هايي را خريداري کردند در مراحل بعدي آن را به فروش گذاشتند و يا در مرحله اوليه ثبت نام شرکت کردند و بعد آن را رها کردند.
وي تاکيد کرد: برخي از اين افراد به جاي قبلي خود يعني در محدوده ميدان شوش بازگشتند و در روند انتقال اين صنف به مجتمع ثامن الحجج سنگ‌اندازي هايي مي کنند و در خصوص تکميل زيرساخت هاي اين مجتمع تمامي زيرساخت‌هاي اين مجتمع تکميل شده و امروز آماده حضور اوراقچيان تهران براي کسب و کار شده است و خوشبختانه واحدهايي که در اين مجتمع فعال شده اند، در محيط آرام با استقرار نظم کسب و کار مي کنند.
بر اساس گزارش روابط عمومي شرکت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران، تحصيلي در خصوص انتقال مابقي واحدهاي اوراق کننده خودرو در ميدان شوش نيز گفت: به زودي و با همکاري اصناف، اتحاديه ي مربوطه، استانداري، نيروي انتظامي و ساير ارگان ها و سازمان هاي ذي ربط نسبت به طراحي و اجراي برنامه منظم و قاطع براي اتقال کامل اوراق کنندگان خودرو از محور شوش- فداييان اسلام  اقدام خواهيم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساماندهي مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت چاپ و نشر بین الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

کتاب هایی از جمله «از سلاخ‌خانه تا مهدیه»، «بازنویسی منتهی‌الآمال»، «خونهایش»، «علمدار پاراچنار»، «ارض موعود»، «سیره نامه امیرالمونین، جلد ۴»،« خاکنشین»، «فرار ماردوش»، «پرونده مختارنامه»، «دنیایی که آدم ساخت» توسط این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

علاوه بر این کتاب هایی با موضوع تاریخ اسلام و تشیع، عناوین بسیاری با موضوع خانواده، تاریخ معاصر ایران، شعر و ادبیات داستانی در نمایشگاه کتاب عرضه می شوند.

انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل در کنار عرضه کتاب، فعالیت‌های فرهنگی همچون رونمایی، جلسات نقد و بررسی کتاب، جشن امضا با حضور نویسندگان نام‌آشنا و چهره‌های فرهنگی و هنری و برنامه‌های ویژه باشگاه مخاطبان را تدارک دیده است.

کد خبر 6099840 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • آمادگی جامعه هسته‌ای برای هم‌رسانی دانش در حوزه محیط زیست
  • افزایش حمل ریلی مواد اولیه به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + عکس
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • تجمع اعتراضی در مجتمع مس سرچشمه 
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند