Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره حضور مارک ویلموتس در فوتبال ایران بیان کرد: ویلموتس و کی روش مربیان بزرگی هستند و بهتر است اجازه دهید تا او کار خود را آغاز کند و سپس بررسی کنیم. مطمئن هستم ویلموتس به فوتبال ایران کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ویلموتس از نظر کمیته فنی ۱۰۰ درصد مورد تایید است. شما ببینید که فوتبال کرواسی و بلژیک در جام جهانی چه نتیجه‌ای کسب کردند. مطمئن باشید برای انتخاب سرمربی به آدرس خوبی رفتیم. جام و کاپ معیار خوب بودن یا نبودن مربی نیست و مربی باید فلسفه داشته باشد.

محصص در پایان گفت: در حال حاضر فوتبال بلژیک از لحاظ کیفیت بازیکنان و مربیان جز بهترین‌ها هستند و ویلموتس نیز مورد تایید ما است.

بیشتر بخوانید:

مارک ویلموتس با ایران به توافق رسید

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد

ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره حضور ویلموتس در ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ الیاس علی اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند. 
بتول پاکروح سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.
همچنین محبوبه خورشیدی به سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت. 
تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کنند.
 بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان ازامروز ۴ الی۱۶ اردیبهشت ماه به میزبانی بجنورد کمپ بین‌المللی کوراش برگزار می‌شود.
نفرات اول تا سوم تمام اوزان آقایان و بانوان در مسابقات قهرمانی کشور (زاهدان) در این اردو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی