Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان قرار است موضوع تکمیل پاداش مدال‌آوران را از رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری کند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

پیمان نصیری مدال‌آور دوومیدانی ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص دیدار تعدادی از ورزشکاران با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من به همراه حسین کیهانی، بهداد سلیمی و امین بوداغی امروز (چهارشنبه) به دیدار محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان رفتیم تا درخصوص پاداش مدال‌آوران با این مقام مسئول صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نشست صحبت‌های زیادی درباره این پاداش‌ها مطرح کردیم و قرار شد تکلیف نهایی میزان پاداش‌ تا 10 روز آینده مشخص شود.

ملی‌پوش دوومیدانی معلولان ادامه داد: طبق گفته مسئولان، قسمت عمده‌ای از مبلغ مورد نیاز برای پرداخت پاداش‌ها تأمین شده و تکلیف باقیمانده آن نیز قرار است پس از دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مشخص شود.

نصیری گفت: امیدواریم در صورتی که سکه نمی‌دهند، حداقل مبلغ حواله‌ها را به اندازه قیمت سکه کنند تا ورزشکاران متضرر نشوند. به هر حال ما برای بالا بردن پرچم ایران تلاش می‌کنیم و انتظار داریم مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند. طبق گفته داورزنی، مبالغی برای پرداخت حواله‌ها به حساب فدراسیون‌ها واریز شده و تلاش خواهد شد که این مبلغ بیشتر شود. وی همچنین وعده داد که وزارت ورزش تلاش خود را برای تبدیل حواله‌ها به قیمت سکه انجام خواهد داد.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم این اتفاق رخ بدهد تا ما با انگیزه بیشتری ادامه بدهیم. اگر قرار به عدم تحقق این وعده باشد، ورزشکاران حاضرند جلوی مجلس بروند، مدال‌های خود را به حراج بگذارند و حتی در مراسم اهدای پادا‌ش‌ها نیز شرکت نکنند. البته این کارها نه در شأن وزارت ورزش است و نه در شأن ورزشکاران و مدال‌آوران.

سلطانی‌فر: اشتباهات داوری در فوتبال سهوی است/ برای حق پخش تلویزیونی پیشنهاد جدیدی دریافت کردیم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 847452 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش معلولان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران