Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی گفت: سطح دقیق اراضی کشاورزی خسارت دیده با استفاده از تصاویر ماهواره تعیین می شود و پس از بازدید میدانی، ثبت gps و محرز شدن وضعیت زمین خسارت ها پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «محمد حمیدی» در جلسه بررسی سطح اراضی کشاورزی خسارت دیده از سیل ۹۸ با حضور مدیران مرتبط استانی، کارشناسان پژوهشگاه فضایی ایران، اساتید دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با اشاره به حضور تیم های کارشناسی در زمینه بررسی اراضی کشاورزی خسارت دیده استان، اظهار کرد: سطح دقیق اراضی کشاورزی خسارت دیده با استفاده از تصاویر ماهواره تعیین می شود و پس از بازدید میدانی ، ثبت gps و محرز شدن وضعیت زمین خسارت ها پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان افزود: همه ما باید از نتایج علمی و فنی استقبال کنیم و البته باید توجه داشته باشیم که برخی تصمیات در زمان بحران به لحظه اتخاذ می شود.

 

وی اظهارداشت: در سیلاب گلستان بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و در حوزه زیرساختی خسارت وارد شده است.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان یادآور شد: تمام تلاش دولت بر این است که غرامت مصوب شده هیات دولت به خسارت دیده واقعی برسد.

 

حمیدی گفت: استفاده از یافته های علمی باعث میشود موارد اختلافی در اعلام دقیق سطح خسارات کاهش یابد.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن حرم حضرت معصومه س فضای مجازی حضرت خدیجه س آمریکا طرح بسیج ملی فشار خون بالا کنترل فشار خون تصاویر ماهواره اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید عباس حسینی در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری، افزود: این میزان سرمایه گذاری برای تهیه ماشین آلات کشاورزی، مونتاژ و راه اندازی خط تولید این تجهیزات در مازندران سرمایه گذاری خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس زمانبندی های تعیین شده در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی از چین وارد خواهد شد و در گام های بعدی مونتاژ و راه اندازی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران تولید می شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که بر اساس همکاری مشترک و تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین این سرمایه گذاری در مازندران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مازندران در سال گذشته ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار به چین صادر کرده است.

حسینی ادامه داد: در سال گذشته؛ مازندران به صورت مستقیم بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این خطه از شمال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد، ادامه داد: همکاری مشترک مازندران و چین چند بعدی است که با برگزاری نمایشگاه مشترک و معرفی توانمندی های دو طرف تبادلات تجاری افزایش خواهد یافت و از طرف دیگر رونق و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استانهای چین در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: برخی از استانهای چین به مواد غذایی و محصولات کشاورزی مازندران نیاز داردند که صادرات مازندران برای آنها افزایش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد