Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت‌الاسلام مسعود صفی­ یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز در جلسه کارشناسان فرهنگی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) گفت: این بانوی بزرگوار بهترین الگو برای جامعه بشریت خصوصا زنان مومنه است.    وی ادامه داد: حضرت خدیجه (س) شخصیتی است که تمام زندگی خویش را وقف اسلام و ترویج آموزه­های نورانی قرآن کرد و در روزگار تنهایی پیامبر و غربت اسلام با جهاد مالی و مبانی به یاری دین خدا شتافت و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نشد و سرزنش و ملامت قریش و دشمنان اسلام کوچک­ترین خللی در اراده پولادین و ایمان راسخ ایشان وارد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام صفی­ یاری افزود: خدیجه (س) از سویی همسری فداکار از سویی مشاوری امین، از سوی دیگر سربازی جان برکف و از سوی دیگر انیس و مونس پیامبر اعظم (ص) بود و فرزند پاک و پربرکت، چون حضرت فاطمه زھرای مرضیه را در دامن پر مهرش تربیت کرد و به جهان هدیه داد.
وی یادآور شد: او شایسته‌ترین زن، بهترین همسر و دوست داشتنی‌ترین مادر است که دنیا برخود دیده و جهان اسلام به خود می‌بالد که چنین شخصیتی را به‌عنوان الگو و اسوه خود قرار داده و از او درس ایمان، ایثار، فداکاری، جهاد، مدیریت و سبک زندگی اسلامی فرا بگیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: بانوان و دختران مسلمان جهان به­ ویژه ایران اسلامی باید با تاسی به حضرت خدیجه (س)، ولایتمداری و دفاع همه جانبه از اسلام و قرآن را مدنظر قرار داده و خدیجه وار در خط مقدم مبارزه با کفر، نفاق و فساد که امروز در جبھه استکبار جھانی و ایادی مزدوران آنان و دفاع از انقلاب و دستاوردھای آن حضوری مستمر و موثر داشته در خط مستقیم و هدایتگرانه آن بزرگوار حرکت کند.   انتهای پیام/ن   حضرت خدیجه  بهترین الگو برای جامعه بشریت خصوصا زنان مومنه است  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 98 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام