Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:55:01 GMT

جدال بالانشین‌های لیگ برتر بانوان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۶۴۷۰

جدال بالانشین‌های لیگ برتر بانوان

مهمترین دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان بین چهار تیم بالای جدول برگزار می شود و تیم های اصفهان با کسب امتیاز کامل از این دیدارها می توانند به صعود یک پله ای خود امیدوار شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به گرمی هوا و مصادف شدن دیدارهای لیگ برتر بانوان با ماه مبارک رمضان از هفته گذشته دیدارهای لیگ کوثر به بعد از افطار منتقل شد تا بانوان فوتبالیست بعد از زمان افطار به رقابت بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بین تیم های بالای جدول در هفته شانزدهم انجام خواهد شد؛ شاگردان سمیه شهبازی باید میهمان شهرداری بم صدر جدولی باشند.

دیدار سپاهان و شهرداری بم در حالی برگزار می‌شود که تیم شهرداری بم هفته گذشته در مقابل یکی دیگر از مدعیان یعنی شهرداری سیرجان متوقف شد و به‌تساوی رضایت داد ولی در مقابل سپاهان هفته گذشته توانست همیاری ارومیه را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا همیاری بدون امتیاز راهی خانه شود.

تیم فوتبال بانوان سپاهان با ۳۴ امتیاز در رده سوم جدول و تیم شهرداری بم با ۴۳ امتیاز صدرنشین بلامنازع جدول لیگ است.

دیدار ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان در حالی برگزار می‌شود که تیم سیرجان هفته گذشته در مقابل یکی از مدعیان اصلی لیگ یعنی شهرداری بم متوقف شد و با نتیجه یک‌بریک امتیازات بین دو تیم تقسیم شد. تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن هفته گذشته با نتیجه سنگین ۶ بر صفر لران زاگرس قعر جدولی را شکست داد تا خودشان را به یک امتیازی تیم همشهری، سپاهان برساند. بیان محمودی و شاگردانش برای بدست آوردن سکوی سوم لیگ برتر بانوان باید این هفته شهرداری سیرجان را شکست دهند و منتظر بازی سپاهان و شهرداری بم باشند.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول و تیم شهرداری سیرجان با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول لیگ بانوان قرار دارند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان ذوب آهن تیم فوتبال بانوان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت

جدال دو تیم الوحده و الامارات در هفته بیست و یکم لیگ امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت.

نوراللهی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الوحده در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده تا سرمربی کروات تیم در آستانه اخراج باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد