Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ،  بهروز اکرمی  در نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی افزود: اربعین از جمله همایش ها و آیین های مردمی و معنوی است که باید توسط کارگزاران و کمیته های دولتی حفظ شود.

وی ادامه داد: دستگاه های دولتی وظیفه دارند همگام با سر مردم نیازها و مشکلات این آیین بزرگ جهانی را رسیدگی کرده و با درخواست مردم در برای برگزاری هرچه با شکوهتر این آیین ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: فعالیت های برگزاری آیین معنوی پیاده روی اربعین در سال جاری آغاز شده و کمیته ها باید با برگزاری نشست های تخصصی نقاط ضعف و قوت آیین اربعین سال گذشته را مورد بررسی قرار داده و نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این آیین در سال های گذشته اقدام کنند.

اکرمی، تسهیل در اعزام زایران اربعین اباعبد الله الحسین را از برنامه های اولویت دار ستاد اربعین استان مرکزی در سال جاری دانست و گفت: کمیته های ستاد اربعین باید رفع دغدغه های جانبی از جمله تامین اتوبوس، موارد بهداشتی و تغذیه زایران را برای تسهیل در اعزام این افراد را در سال جاری در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: کاهش هزینه برگزاری آیین اربعین از دیگر برنامه های این ستاد است و کمیته های ستاد اربعین باید نسبت به برگزاری این آیین با کمترین هزینه ها و پرشکوه تر از سال های گذشته تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نگاه مسئولان برگزاری ستاد اربعین حسینی در استان به آیین اربعین نباید اداری باشد بلکه باید همه تلاش ها برای اعتقاد صورت پذیرد.

اکرمی عنوان کرد: اربعین راهکاری است تا بتوان ارزش ها، نام و راه و روش امام حسین( ع) را جهانی کرد.

جانشین ستاد اربعین حسینی استان مرکزی گفت: پیاده روی عظیم اربعین نمایش قدرت و اقتدار این مذهب بزرگ در جهان است که شیعیان را به هم نزدیکتر می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس استان مرکزی پیاده روی جهان فلسفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت همایش پیاده‌روی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مسئولان و کارکنان اداره های شهرستان مهر از شبکه بهداشت و درمان تا بوستان شهدای شهر مهر برگزار شد.

در این همایش پیاده‌روی بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهر مهر نیز حضور داشتند.

در پایاناین مراسم پیاده روی از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر