Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:25:14 GMT

برخورد حکیمانه با مردم از ویژگی های پلیس تراز انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۵۹۶

برخورد حکیمانه با مردم از ویژگی های پلیس تراز انقلاب است

بیرجند - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: برخورد حکیمانه با مردم یکی از ویژگی ‌های اصلی پلیس تراز انقلاب است و اقتدار توام با مهربانی، عدالت و برخورد حکیمانه همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز چهارشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: این شاخص ها در دایره اشتغال نیروهای انتظامی مورد توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: شاخصه‌های پلیس تراز انقلاب با منبع زلال فرمایشات رهبری تدوین شده و در اختیار نخبگان قرار گرفته که درصدد تایید و تکمیل این شاخصه ها هستند.
وی با بیان اینکه این شاخصه ها ملاک عمل در برنامه های تربیتی و مراکز دانشگاهی خواهد بود گفت: محتوای لازم برای تربیت پلیس تراز انقلاب طراحی شده که از همین رو اولین دوره آموزش مربیانی که بتوانند این شاخصه ها را در دانشگاه ها و مراکز آموزشی نیروی انتظامی ارایه کنند، در قم شروع به کار کرده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: در قالب این طرح حدود 20 نفر از طلبه های فاضل با گزینش سختگیرانه انتخاب شده اند و امیدواریم با تربیت مربی و محتوای لازم گام بلندی در تربیت پلیس تراز انقلاب برداریم.
وی گفت: در کنار مناسب سازی محیط اشتغال، توجه خوبی به تعالی رفتار کارکنان نظامی شده و دوره هایی با هدف آشناسازی در خصوص برخورد حکیمانه با مردم پیش بینی و طرح نسیم معرفت بر این اساس متمرکز شده است.

**تربیت یک هزار حافظ کل قرآن در دستور کار ناجا
حجت الاسلام ادیانی گفت: در برنامه پنج ساله هدف گذاری شده که به جامعه یک هزار نفری حافظ کل قرآن در سطح نیروی انتظامی برسیم.
وی افزود: هم اکنون 300 نفر از خانواده نیروهای مسلح حافظ کل قرآن کریم هستند و 60 هزار نفر از مجموعه کارکنان، خانواده‌ها و سربازان از یک جزء تا تمام جزء حافظ قرآن هستند.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: استقبال کارکنان نیروی انتظامی خراسان جنوبی به دلیل اینکه در شعاع نور ولایت امام رضا (ع) قرار دارند از فعالیت های قرآنی بالا بوده به طوری که این استان در سال 97 از میان همه استان ها رتبه برتر را کسب کرده است.
وی گفت: قاریان و حافظان قرآن کریم در نیروی انتظامی از حیث کمی و کیفی جزو مجموعه های نمونه نیروهای مسلح هستند.
حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی عزم خود را برای ساخت پلیس تراز انقلاب و مطلوب جمهوری اسلامی ایران جزم کرده و انس با قرآن یکی از شاخصه های پلیس تراز انقلاب است تا کارکنان خدوم نیروی انتظامی با نور قرآن وجود خود را روشن کنند.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي پليس تراز انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود

  فرمانده کل انتظامی تاکید کرد که دشمن می‌داند نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر ملت است و برای همین مردم را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در اجتماع حمایت از طرح نور فراجا در گلستان شهدای شهراصفهان ، افزود: دشمن دریافته است که اصل کلیدی فتح خاکریزهای ایران درنوردیدن اصل مترقی دین است که بنیان این اصل عفاف خواهران و مادران ما است.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: هدف دشمن زدودن حیا و غیرت با برنامه‌ریزی هدفمند است به نحوی که امروز با نشان دادن جلوه های اسلامی و قرائت قرآن از زبان زنان مکشوفه حجاب وانمود می‌کنند که می‌توان در عین بی‌حجابی قاری قرآن بود.

وی ادامه داد: این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود که همان استحاله دشمن است؛ این دشمنی مربوط به امروز و دیروز نبوده بلکه به همان سال‌های اولیه آغاز پس از انقلاب بر می‌گردد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی سریال‌های تلویزیونی گفت: در برخی فیلم‌ها شخصیت زنان محجبه و چادری را به نحو شایسته ای نشان نمی‌دهند و بر عکس زنان دیگر را با خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی جلوه می‌دهند.

رادان در ادامه سخنانش به تجمعات اعتراضی دانشجویان آمریکا پرداخت و گفت: باید از بی‌بی سی ها و اینترنشنال‌ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز ما آزادی را به سبک دین و انقلابمان تعریف می‌کنیم و پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است، دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند.

وی ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند؛ پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

در این مراسم همسر سردار شهید زاهدی نیز طی سخنانی از نیروی انتظامی و عملکرد فرماندهی آن تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان