Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@23:27:58 GMT

واکنش هموطنان کی روش به توافق ایران با ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۶۸۷

واکنش هموطنان کی روش به توافق ایران با ویلموتس

یک رسانه ورزشی معتبر پرتغال نوشت ویلموتس جای خالی کارلوس کی روش را در تیم ایران پرکرد.

به گزارش مشرق، روزنامه ورزشی آبولا از جمله نشریاتی بود که خبر حضور مربی بلژیکی را در کشورمان درج کرد.

این رسانه که در دوران حضور ۸ ساله کی‌روش در تیم ملی ایران، همواره اخبار مهم هموطنش را منعکس می‌کرد، عنوان کرد: مارک ویلموتس بلژیکی‌ها در تهران است تا مراحل نهایی قراردادش را برای جانشینی کارلوس کی‌روش از پرتغال انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از این مسئول فنی تیم ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ویلموتس کی‌روش دوم نشود  

گزارشگر این نشریه ادامه داد: تمام توافقات لازم میان ویلموتس و ایرانیان انجام گرفته تا قراردادی معتبر تا سال ۲۰۲۲ امضا شود.تعهدی که یک میلیون یورو درآمد سالیانه برای ویلموتس به ارمغان می‌آورد.

براین اساس او جانشین کارلوس کی‌روش است که در ژانویه با مسئولیتش در تیم ایران وداع کرد و بعد از ۸ سال همکاری رهسپار کلمبیا شد تا تیم ملی این کشور را در دست گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز بندر فجیره تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به‌شدت تکذیب می‌کند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود،
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)