Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:45:36 GMT

برگزاری جلسه بررسی وضعیت بازار شهر چمران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۷۷۸۵

برگزاری جلسه بررسی وضعیت بازار شهر چمران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاظم زاده، روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر بیان داشت: با حضور فرماندار، دادستان و نمایندگان بازاریان، شورا و شهرداری شهر چمران جلسه بررسی وضعیت بازار این شهر برگزار گردید که درابتدای جلسه عبادی شهردار چمران گزارشی از وضعیت موجود بازار چمران ارایه نمودوسپس درخصوص مکان بازار بحث و تبادل نظر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اینکه بخشی از زمین‌های شهر چمران تحت مالکیت پتروشیمی بندرامام است برای اینکه بتوان بخشی از صنوف و مشاغل مزاحم رابه این زمین‌ها منتقل نمود نیازمند هماهنگی با این شرکت می‌باشد.

کاظم زاده تصریح کرد: در ادامه جلسه نیز نمایندگان بازاریان و اصناف به بیان مشکلات موجود در خصوص جابجایی ویا ماندن بازار در محل فعلی پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر ادامه داد: در پایان جلسه وپس از استماع تمام نظرات فرماندار، شهرداری چمران را مکلف نمود که ظرف مدت ۲ هفته آمار دقیقی از مغازه‌های تخریبی و همچنین احداث شده و نحوه واگذاری آن‌ها و همچنین تعداد مغازه‌های فعال تهیه نماید و در جلسه بعدباتوجه به آمار استخراجی در این خصوص تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/م

رسیدگی به مشکلات بازاریان در ماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد

نرخ انواع نان آزادپز امروز سه‌شنبه در جلسه‌ شورای آرد و نان استان در استانداری کردستان مصوب و اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جلسه شورای آرد و نان استان امروز _سه‌شنبه هیجدهم اردیبهشت_ در استانداری کردستان برگزار و طی آن نرخ انواع نان آزادپز مصوب و اعلام شد.

در این جلسه مصوب شد که نرخ نان آزادپز سنگک ۹۷۵۰ تومان، لواش ۲۴۰۰ تومان، نان بربری بدون کنجد ۷,۹۰۰ تومان و نان تافتون سنتی هم به قیمت ۴,۸۰۰ تومان تعیین و عرضه شود.

کیفیت آرد نانوایی‌های کردستان مورد بررسی قرار گیرد

علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این جلسه اظهار کرد: کیفیت آرد نانوایی‌های استان کردستان باید مورد بررسی قرار گیرد و این مسئله به صورت مستمر پایش شود.

وی افزود: اگر سود فروش آرد به شکل قاچاق و غیرصحیح بیشتر از خود نان باشد، شاهد تخلف در این زمینه خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان ادامه داد: به‌رغم افزایش قیمت نان، باز هم نمی‌توان تخلفات را به صفر رساند و آرد خارج از سیستم به فروش خواهد رسید اما باید تا جایی که ممکن است، جلوی این کار گرفته شود.

نوری تصریح کرد: دغدغه نانوایی‌ها مورد توجه ما قرار گرفته و قیمت نان یارانه‌ای نیز با حساسیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اعلام می‌شود.

وی گفت: تسهیلاتی نیز برای نانوایی‌های استان در نظر گرفته شده است که از فرمانداران می‌خواهیم در این زمینه مکاتبات لازم را با ما داشته باشند.

کد خبر 751513

دیگر خبرها

  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری