Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تولیدی "نایلون و نایلکس" یکی از واحدهای تولیدی شهرستان گچساران است که قربانی بی توجهی مسئولین شده وامروز فعالیت های آن متوقف و به تبع آن نیز دستگاه های کارگاه در آستانه فروش قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از آفتاب جنوب،محمد صالحی ،مسئول این کارگاه تولیدی باگلایه از عدم حمایت لازم از کارگاهش گفت:این کارگاه تولیدی را در سال 94 راه اندازی کردم که متاسفانه عدم حمایت های لازم مسئولین ، نبود امکانات و تسهیلات مناسب سبب شد که این کارگاه تعطیل شده وتعدادی از افراد نیز بیکارشوند درحالی که فعالیت این کارگاه تولیدی می توانست علاوه بر اشتغالزایی برای چند نفر، خدماتی نیز به شهرستان ارائه کند که متاسفانه با کم توجهی مسئولین این فرصت ارزشمند ازبین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کامل این گفتگو را مشاهده کنید:

غفلت از رونق تولید در گهگیلویه وبویراحمد دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد