Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@07:58:17 GMT

◄ کمک ۷۰ میلیون ریالی کارکنان راه آهن اراک به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۲۲۸

◄ کمک ۷۰ میلیون ریالی کارکنان راه آهن اراک به سیل زدگان

تین‌نیوز | 

کارکنان راه آهن اراک ۷۰ میلیون ریال به سیل زدگان کمک کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن اراک، مدیر کل راه آهن اراک بابیان این خبر گفت:کارکنان راه آهن اراک با اهداء یک تا چند روز از حقوق خود به کمک سیل زدگان کشور شتافتند.

محمد رضا قربانی افزود:کارکنان این اداره کل در یک عمل خدا پسندانه مبلغ ۷۰ میلیون ریال از محل حقوق ماهیانه خود به سیل زدگان کشور کمک کرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:طی پیشنهادی که قائم مقام محترم راه آهن در خصوص تخصیص بخشی از حقوق ماهیانه خود به مناطق سیل زده مطرح کردند،کارکنان راه آهن اراک یک تا چند روز از حقوق ماهیانه خود را به سیل زدگان اختصاص دادند که به حساب نهادهای مسئول واریز خواهد شد. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن اراک محمد رضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

والی هرات در دیدار با هیئت وزارت خارجه کشور مالزیا از کمک این کشور به زلزله زدگان هرات قدرانی نموده و بر گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

در این دیدار شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، از کشور مالزی به عنوان کشور دوست و مسلمان یاد کرد که در بخش های مختلف بخصوص در حادثه زلزله هرات به کمک مردم آسیب دیده این ولایت شتافته و در این زمینه همکاری لازم را داشته است.

در ادامه، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات از فعالیت‌های اخیر کشور مالزی در افغانستان به نیکویی یاد کرده و بر لزوم سفر های بیشتر این هئیت جهت گسترش همکاری‌ها بین دو کشور تاکید نمود.

همچنین، نماینده هیئت وزارت خارجه مالزی هدف از سفر شان به ولایت هرات را ارزیابی کمک‌های انجام شده به زلزله زدگان این ولایت عنوان نموده و از ادامه همکاری این کشور در بخش‌های مختلف به خصوص ارسال کمک‌های بیشتر به زلزله‌زدگان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان