Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:02:28 GMT

برنامه‌های سینمایی استان‌ها در سال 98 منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۵۵۴

برنامه‌های سینمایی استان‌ها در سال 98 منتشر شد

تهران- ایرنا- برنامه‌ها و فعالیت‌های سینمایی استان‌ها در سال 1398 از محل اعتبارات ملی و استانی منتشر شد.

به گزارش سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، پیرو بند 5 اعلام جدول کلی برنامه و بودجه سال 98 سازمان سینمایی که هفته گذشته منتشر شد، ماتریس تفاهم نامه حمایت از فعالیت های سینمایی استان ها در سال 1398 (از محل اعتبارات ملی و استانی) در 46 عنوان در دو جدول جداگانه بر حسب اعتبارات ملی (سازمان سینمایی) و اعتبارات استانی (ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها) اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی درباره ماتریس تفاهم نامه استانی و اختصاص صد در صدی اعتبار فعالیت های سینمایی موضوع تفاهم نامه های استانی سال 1398، با اشاره به سیاست «ایران، تهران نیست» گفت: با اجرای برنامه سال 1398 سازمان سینمایی که با مشارکت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها اجرا خواهد شد، شاهد اجرای 45 عنوان فعالیت سینمایی در استان ها خواهیم بود و بر اساس این برنامه حضور سازمان سینمایی در استان ها جدی تر خواهد شد.
حیدری خلیلی، توجه به تنوع فرهنگی استان ها در تولید محتوا و جشنواره ها، افزایش فضای نمایش فیلم، توجه به زیر ساخت های سینمایی، اکران و عرضه فیلم در مناطق غیر برخوردار، دانش افزایی فیلم سازان استان ها، صیانت از عرضه آثار و محصولات سینمای ایران در استان ها، افزایش توان فرهنگی انجمن سینمای جوان استان ها، برگزاری همزمان جشنواره های فجر، کودک و نوجوان، سینما حقیقت و فیلم کوتاه تهران در استان ها را از ویژگی برنامه استانی سازمان سینمایی دانست که در راستای 9 کلان برنامه وزارت ارشاد و برنامه جامع سازمان سینمایی با رویکرد توسعه عدالت فرهنگی و عمومی سازی دسترسی فرهنگی صورت می گیرد.
وی اظهار داشت: توجه و طرح اولویت های موضوعی چون موضوعات قرآنی، نماز و نیایش، دفاع مقدس، محرم، آرا و اندیشه امام خمینی (ره)، میراث فرهنگی، آسیب های اجتماعی، خلیج فارس، کویر و زندگی، روستا و عشایر، آیین ها و فرهنگ مناطق و نواحی در جشنواره های فیلم استان ها از جمله برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد.
برای مشاهده جدول حمایت از فعالیت های سینمایی استانها -تفاهم نامه استانی سال 1398(اعتبارات ملی) و تفاهم نامه استانی سال 98(اعتبارات استانی) می توانید به نشانی اینترنتی http://cinema-org.ir/?p=newsdet&newsid=458324&cat=5 مراجعه کنید.
فراهنگ**9012**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما برنامه سينمايي سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار