Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از برگزاری شب‌های خاطره با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری شب‌های خاطره حوزه هنری استان در سال 1398 با بیان این مطلب اظهار داشت: شب‌های خاطره از جمله برنامه‌های محوری حوزه هنری استان است که تاکنون سیزده عنوان برنامه، در قالب دفتر مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری، در این استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رویکرد کیفی این برنامه در سال جاری بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه‌ها، مدارس، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی، در شب‌های خاطرات به موضوعات تخصصی هشت سال دفاع مقدس خواهیم پرداخت.

بجنورد| رسالت روحانیون در بیانیه گام دوم انقلاب ترویج معنویت و اخلاق استاهواز| تربیت نسل قرآنی خواسته مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب استاصفهان| اهتمام به جوان‌گرایی در کشور مهم‌ترین محور بیانیه گام دوم انقلاب استیاسوج| حیرت دشمنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ بیانیه «گام دوم انقلاب» تبیین شود

بلاغی همچنین ادامه داد: امسال در نظر داریم از خاطرات منحصر بفرد از جمله خاطرات رزمندگان بهداری، گردان امام حسین (ع) و جبهه غرب که تاکنون به آن موضوعات ورود پیدا نشده، بپردازیم.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در ادامه از برگزاری شب‌های خاطره با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی در سال جاری خبر داد و گفت: امسال شب‌های خاطره با تلفیقی از دفاع مقدس و گام دوم انقلاب کار خود را ادامه خواهد داد که در این راستا کتابچه‌هایی با این موضوع به چاپ می‌رسد.

وی در ادامه تأکید کرد: همچنین برنامه‌های شب‌های خاطره در سال جاری، با دید هنری‌تر از قبل برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری شب خاطره حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در سال 98 با حضور جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس از جمله آقایان کریم حرمتی، یوسف رامجو، عبدالرزاق میراب و رضا قلیزاده برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌