Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:02:01 GMT

ثبت نام دوره های مربیگری همگانی همدان الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۳۲۷

ثبت نام دوره های مربیگری همگانی همدان الکترونیکی شد

همدان- ایرنا- مسئول کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی همدان گفت: برای نخستین بار در سطح استان، ثبت نام دوره های مربیگری این هیات ورزشی الکترونیکی شد.

علیرضا نوروزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این پس متقاضیان دوره های آموزشی اعم از مربیگری، داوری، کارگاه ها و دوره های ارتقا سطح می توانند به صورت فردی نسبت به ثبت نام در سامانه هیات ورزش های همگانی استان همدان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ثبت نام متقاضیان فقط از طریق سامان هیات ورزش های همگانی مورد تایید است و به هیچ عنوان به صورت دستی نام نویسی نخواهد شد.
نوروزی با اشاره به حجم برگزاری دوره های آموزشی هیات همگانی همدان گفت: هم اکنون در برگزاری دوره های آموزشی بالاتر از سایر هیات های ورزشی در صدر قرار داریم.
وی با اشاره به اینکه بیش از 30 کمیته زیر نظر هیات ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند، گفت: هر کمیته دارای چند رشته ورزشی است که باعث شده بیشترین مربی، داور و ورزشکار را در اختیار داشته باشیم.
رئیس کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 20 هزار ورزشکار، مربی و داور زیر نظر هیات ورزش های همگانی این استان فعالیت دارند.
وی با اشاره به گستردگی برنامه های آموزشی هیات ورزش های همگانی همدان در سال جاری گفت: امسال درصدد هستیم بیش از 50 برنامه آموزشی در رشته های مختلف را اجرایی کنیم.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش همگاني دوره مربيگري ثبت نام الكترونيكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند

ابراهیم احدی در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان‌های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در شهرستان‌ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

احدی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

او ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال‌های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند