Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:43:35 GMT

اولین وب سایت قرآنی اورامانات ( قرآن و سنت ) راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۵۷۱

اولین وب سایت قرآنی اورامانات ( قرآن و سنت ) راه اندازی شد

اولین مرکز تخصصی قرائت در روانسر با همت جمعی از جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی اورامانات در شهرستان روانسر راه اندازی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب روانسر، وب سایت آموزشگاه آنلاین قرآن و سنت در راستای آموزش آنلاین مفاهیم قرآن و احکام و ... راه اندازی گردید

دراین وب سایت قرآن آموزان می توانند در دوره های مختلف موجود شرکت نموده و پس از پایان دوره از بخش آزمون آنلاین میزان یادگیری خود را بسنجند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت قرآن و سنت شامل آموزشگاه آنلاین ، کتابخانه اینترنتی ، جزوات موسسه ، مقالات ، اخبار و ... است.

این وب سایت به ادرس  http://quransonat.ir/  تحت مدیریت آقای قاسم قادری و زیر مجموعه موسسه فرهنگی قرآن و سنت نبوی روانسر است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان

 اسماعیل زارعی‌کوشا همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روز‌ها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است