Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:00:54 GMT

امروز جوانان ما گرفتار سبک زندگی وارداتی هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۵۷۸

امروز جوانان ما گرفتار سبک زندگی وارداتی هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از رسوم و سنت های زیبای ایرانی اسلامی در حال از بین رفتن است، گفت: جوانان ما گرفتار سبک زندگی وارداتی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در نشست کارگروه سبک زندگی ایرانی اسلامی اظهار داشت: بسیاری از فرهنگ‌های وارداتی جدید نظیر آپارتمان نشیی، غذاهای ناسالم، کم تحرکی، کم تحملی در زندگی زناشویی و راحت شدن طلاق رفتارها و فرهنگ‌هایی است که امروز مردم و خصوصاً جوانان ما را گرفتار کرده و از زندگی زیبای ایرانی اسلامی که پیش از این داشتیم دور انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در جوانان گفت: عوامل زیادی دست به دست هم داده است که سن ازدواج را در بین جوانان بالا برده که بخشی از این عوامل توسط دولت و نظام باید حل شود و بخشی نیز با تغییر فرهنگ قابل تغییر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: نظام و دولت‌های جمهوری اسلامی وظیفه دارند که بحث مسکن و اشتغال جوانان را پیگیری کنند و اگر هر دولتی می‌توانست درصدی از مسکن آنها را در قالب مسکن‌های کوچک احداث می‌کرد این مشکل برطرف می‌شد.

وی افزود: در بحث اشتغال کوتاهی‌های فراوانی می‌شود که می‌توان به همین استان کرمانشاه اشاره داشت چرا که این استان با استعدادهای فراوانی طبیعی اگر مدیریت و تدبیر واقعی وجود داشته باشد نباید جوانی بیکار بماند و تقریباً در همه کشور چنین است.

آیت الله علما عنوان کرد: بخشی از این مشکل نیز بر عهده خود مردم است که با تغییر و بازگشت به سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌توانند از بارهایی که بر دوش جوانان گذاشته‌ایم کم کنند که می‌توان به آسان گرفتن عروسی‌ها، مهریه‌های سبک و حمایت جوانان برای حفظ زندگیشان اشاره داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری کشورمان در ادامه سفر به سریلانکا در مراسم افتتاح سد اومااویا گفت: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم.

وی افزود: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم. دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد. آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • رئیسی: آماده صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا هستیم / دانش مهندسان ایرانی امروز در جای جای قاره آسیا ظهور و بروز دارد
  • کشف حجاب وارداتی است!