Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@10:45:22 GMT

واکنش پلیس به انتشار کلیپی از درگیری موتورسوار با مامور

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۷۶۷

واکنش پلیس به انتشار کلیپی از درگیری موتورسوار با مامور

با اعلام بازرسی پلیس راهور فاتب و همچنین مستندات ارسالی از سوی مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ، در مورخه ۲۴ اردیبهشت‌ماه؛ یک‌دستگاه موتورسیکلت به‌علت نداشتن کلاه ایمنی، تردد غیرمجاز در خط ویژه اتوبوس، پوشش پلاک و حرکات مخاطره آمیز در مسیر خط ویژه خیابان ولیعصر (عج) توسط ماموران یگان عملیات متوقف و براساس قانون با ایشان برخورد و موتور به داخل کفی منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حین راننده موتورسیکلت با ایجاد بلوا اقدام به شکستن شیشه خودروی حمل را کرده و با ماموران درگیر و شروع به فحاشی و ضرب و شتم می‌کند و در نهایت با استفاده از جو ایجاد شده، موتورسیکلت توقیفی را از روی کفی خارج و متواری می‌شود.

به همین منظور؛ شکایتی از سوی دفتر حقوقی پلیس راهور فاتب علیه راکب در دادسرای ناحیه ۳۲ مطرح و خوشبختانه با رویت فیلم کامل درگیری توسط سرپرست محترم دادسرای ناحیه ۳۲؛ پرونده به یکی از شعبات دادسرا ارجاع و راننده تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت.

جرائم اعلامی راننده مورسیکلت به دادسرا بدین شرح است:

۱-از باب تمرد راننده نسبت به ماموران بر اساس ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی که حبس از ۳ ماه تا یکسال برای آن در نظر گرفته شده اعلام جرم شده است.

۲- درباره توهین به ماموران در حین انجام وظیفه نیز مستند ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی طرح شکایت شده که در قانون برای این جرم حبس از ۳ ماه تا شش ماه یا ۷۴ ضربه شلاق و یا جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

۳- همچنین درباره اخلال در نظم که توسط راکب در موقعیت مذکور به وجود آمده و موجب اخلال در وضعیت عادی شده است بر اساس ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی که برای آن حبس یا شلاق در نظر گرفته شده است.

۴- همچنین درباره ایراد ضرب و جرح ماموران نیز شکایت مطرح شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راهور درگیری انتشار کلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند