Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ملی یمن گفت که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور وارد مرحله جدیدی از هدف قرار دادن گاو شیرده رئیس‌جمهور آمریکا شده‌اند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن گفت که حملات پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی به شرکت آرامکوی عربستان مرحله جدیدی از حمله به زیرساخت‌های اقتصادی رژیم سعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تاسیسات اقتصادی عربستان هدف قرار خواهد گرفت، زیرا یک عامل بازدارنده واقعی در برابر تجاوز است.

عبدالسلام گفت: این حملات بیانگر این است که ما وارد مرحله جدیدی از حمله به زیرساخت‌های اقتصادی گاو شیردهی شدیم که ترامپ گفته همچنان آن را می‌دوشد.

رئیس هیئت ملی یمن در مذاکرات‌ها گفت: این افتخار ارتش و کمیته‌های مردمی یمن است که تاکنون غیرنظامیان را هدف قرار نداده است.

نیرو‌های یمنی روز گذشته در واکنش به ادامه جنایات عربستان تأسیسات نفتی این رژیم را هدف حمله پهپاد‌های بمب‌گذاری‌شده خود قرار دادند.

سه شنبه ششم فروردین ۹۸، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر ۱۵ هزار و ۱۸۵ غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که ۳۵۲۷ نفر از آن‌ها کودک و ۲۲۷۷ نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر ۲۳۸۲۲ غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ۳۵۲۶ کودک و ۲۵۸۷ زن اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یمن عربستان عربستان سعودی گاو شیرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود

دبیرکل سازمان ملل در سخنانی نسبت به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به «رفح» در جنوب نوار غزه و رخ دادن یک «تراژدی ویرانگر» درصورت چنین اقدامی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در جریان نشست شورای امنیت تأسیسات بهداشتی و بیمارستان‌های نوار غزه را به «گورستان» توصیف کرد و گفت: جنگ سیستم بهداشتی نوار غزه را نابود کرده است و دو سوم بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی از کار افتاده‌اند.

طبق گزارش شبکه المیادین، گوترش همچنین خواستار تحقیق درباره گورهای جمعی کشف شده در نوار غزه شد.

وی تاکید کرد: باید به بازرسان مستقل بین‌المللی با تجربه پزشکی قانونی اجازه داده شود تا به مکان‌های این گورهای ‌جمعی دسترسی داشته باشند تا شرایط دقیقی که منجر به آن شده است را مشخص کنند.

گوترش از شهرک‌ سازی‌ها و حملات شهرک‌نشینان در کرانه باختری نیز انتقاد کرد و افزود: شهرک‌ها غیرقانونی هستند و خشونت نیز غیرقانونی است و آنها باید بازخواست شوند.

وی ادامه داد: شهرک‌سازی‌های اسرائیل مانعی بر سر راه صلح و راه‌حل «دو دولتی» است.

دبیرکل سازمان ملل در بخش دیگری از اظهاراتش به تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح اشاره کرد و نسبت به خطر از دست دادن فرصت توافق آتش‌بس هشدار داد.

گوترش از آمریکا خواست تا هر کاری که ممکن است را برای جلوگیری از حمله رژیم صهیونیستی به رفح انجام دهد؛ چراکه چنین اقدامی منجر به شهادت هزاران نفر خواهد شد.

وی در این باره تاکید کرد: اعمال حداکثر فشار ممکن برای جلوگیری از آنچه می تواند منجر به یک فاجعه ویرانگر شود، بسیار ضروری است.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم عصر یکشنبه اعلام کرد که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است. در همین رابطه، اخیرا «فولکر تورک» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل این تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی را نگران‌کننده ارزیابی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود