Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:50:11 GMT

طرز تهیه دمنوش موز و دارچین

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۵۵۲

طرز تهیه دمنوش موز و دارچین

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیشنهاد ویژه ما برای امروز یک دمنوش متفاوت است که می‌تواند در خواب مفید شما تاثیرگذار باشد. دمنوش موز و دارچین یک درمان مناسب برای بی‌خوابی و بازگرداندن قوای از دست رفته است، همچنین این دمنوش جادویی مانند یک دارو عمل می‌کند و به‌عنوان آرام‌بخش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواص درمانی

دارو‌های ضددرد، آنتی‌هیستامین‌ها، دارو‌های ضدفشار خون و دارو‌های قلبی که باعث خواب‌آلودگی می‌شوند، اغلب دارو‌های پرخطر هستند، بنابراین یک داروی طبیعی راه‌حل مناسبی برای رفع بی‌خوابی است. موز و به‌خصوص پوست آن سرشار از پتاسیم و منیزیم است و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.

طرز تهیه

موز ارگانیک یک عدد
آب یک قوری
دارچین به مقدار دلخواه

قسمت‌های بالا و پایین موز را قطع کنید و موز را درون ظرف آب قرار دهید، تا به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد، اما باید در نظر داشت که آب مورد نظر باید سالم و خالص باشد.

در هنگام جوشیدن آب مقداری دارچین به آن اضافه کنید و هنگامی که موز به مدت ۱۰ دقیقه جوشید آن را از درون ظرف خارج و مایع حاصل را از صافی رد کنید و مایع به دست آمده که به صورت گرم و چسبنده است را بنا به ذائقه خودتان دارچین اضافه کنید و از خوردن این دمنوش انرژی‌زا لذت ببرید.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

سوال: اگر مبلغی قرض بگیرم به شرط آنکه مقداری، بدون تعیین اضافه برگردانم، اشکال دارد؟

جواب: مبلغ اضافه (هر چند مقدار آن معین نشده باشد) ربا و حرام است؛ بله اگر مبلغ اضافه بیش از مقدار تورم نباشد، اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید