Web Analytics Made Easy - Statcounter

کعبی گفت: دشمنان با مذاکره عقب نشینی نمی کنند، بلکه زیاده خواه می شوند و آن چیزی که موجب عقب نشینی دشمن می شود، تنها ایستادگی و مقاومت ملت در برابر این مستکبران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌ الله «عباس کعبی» چهارشنبه (25 اردیبهشت) در همایش ائمه جماعات مساجد استان قم به جایگاه و نقش روحانیون در جامعه به ویژه در مساجد اشاره کرد و گفت: قشر روحانیت تاثیرگذاری بسیاری در جامعه دارند که با حضور در عرصه های مختلف و به ویژه حساس جامعه می توانند در آگاهی بخشی و بصیرت مردم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم به روحانیت اعتماد دارند و از این رو این اعتماد وظیفه آنها را سنگین تر می کند و از این رو باید با تمام توان در راستای اجرای مسئولیت خود بکوشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه باید در برابر دشمنان و زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کرد گفت: نظام اسلامی ایران هیچ زمانی سر تسلیم در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها فرو نمی آورد و این موضوعی است که همه ملت ایران به آن واقف هستند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما اهل جنگ نیستیم اما در راستای دفاع از مملکت اسلامی همه تلاش می کنیم، همانطور که در 8 سال دفاع مقدس، دنیا شاهد رشادت های ملت بزرگ ایران بود.

 

کعبی گفت: باید بدانیم که دشمنان با مذاکره عقب نشینی نمی کنند، بلکه زیاده خواه می شوند و آن چیزی که موجب عقب نشینی دشمن می شود، تنها ایستادگی و مقاومت ملت در برابر این مستکبران است.

 

وی گفت: رهبری معظم انقلاب همواره به دنبال حفظ منافع ملت و کشور است و در این مسیر به دور از خستگی ناپذیری تلاش کرده و اهتمام دارند تا تکلیف خود را انجام و در احیای اسلام بکوشند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب به دور از هیجان زدگی و با تصمیم گیری های کارشناسانه و دقیق رفتار کرده و با توکل به خداوند معادلات دشمنان را بر هم زده اند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان قرآن قرآن کریم سبک زندگی اسلامی اردبیل مصلی جشن گلریزان نمایشگاه قرآن بدعهدی آمریکا مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در مراسم مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!