Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت یک هفته از فروش فیلمهای سینمایی در ماه مبارک رمضان، شاهد قربانی شدن ۵ فیلم سینمایی برای فروش بیشتر «سامورایی در برلین» هستیم.به گزارش بلاغ،با گذشت یک هفته از آغاز اکران فیلمهای سینمایی در ماه مبارک رمضان شاهد افت فروش در سینما‌ها هستیم، چرا که شرایط اکران برای فیلمسازان فیلمهای رمضان فراهم نبوده و اغلب آنها فرصت کافی برای معرفی فیلم و تبلیغات لازم را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاهد برخی کارشکنی‌ها از طرف شرکتهای پخش فیلم و سینماداران بودیم که تنها به دنبال اکران فیلم "سامورایی در برلین" بودند.

از طرف دیگر برخی از فیلمهای ماه رمضان امکان پخش فیلم تا روز جمعه را نداشتند و به صورت رسمی کار اکران را از جمعه آغاز کردند. فیلم سینمایی "سامورایی در برلین" ساخته مهدی نادری با گذشت یک هفته از اکران و در اختیار داشتن 99 سینما 716 میلیون تومان فروش داشته است.

نبات به کارگردانی پگاه ارضی هم با داشتن 59 سالن سینما فروشی معادل 156 میلیون تومان کسب کرد. "به دنیا آمدن" به کارگردانی محسن عبدالوهاب با 40 سالن 27 میلیون فروش، "خانه دیگری" به کارگردانی بهنوش صادقی با 36 سالن 24 میلیون و "وکیل مدافع" به کارگردانی سلمی بابائی و ونداد دوشن با 35 سالن 15 میلیون فروش داشتند.

اما در بین فیلمهای ماه رمضان فیلم "تولدت مبارک" ساخته سمیه زارعی نژاد که با بازی اکبر عبدی و محمدرضا فروتن همراه است تنها 14 سالن در اختیار دارد و 5 میلیون فروش داشته‌است. این در حالی است که هنوز اکران های نوروزی بیش از 100 سالن در اختیار دارند و انگار قرار نیست جای خود را به فیلمهای جدیدالورود سینما بدهند.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران