Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@18:37:20 GMT

جوان 23 ساله در زهک غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۹۴۲

جوان 23 ساله در زهک غرق شد

به گزارش خبرگزاری برنا، رسول راشکی اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر بعداز اعلام غرق شدگی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: از آنجایی که از ابتدای امسال تاکنون شاهد غرق شدن تعداد زیادی از هموطنان در رودخانه های محلی بودیم ضروریست افراد از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیشتر افرادی که دچار حادثه غرق شدن در این رودخانه ها می شوند به علت آشنا نبودن با وضعیت رودخانه ها و فنون شنا در همان دقایق اولیه غرق می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شنا در رودخانه های منطقه سیستان به دلیل وجود چاههای حفر شده در گذشته بسیار خطرناک است اما با وجود هشدارهای داده شده، برخی افراد بدون توجه به این هشدارها وارد رودخانه ها شده و جان خود را از دست می دهند.
از ابتدای امسال تا کنون هفت نفر بر اثر غرق شدگی در رودخانه های سیستان جان خودشان را از دست داده اند.
با توجه به خشکسالی دو دهه گذشته در منطقه سیستان بسیاری از مردم برای تامین آب مورد نیاز خود در مصب رودخانه ها و انهار اقدام به حفر چاه یا چاهک کرده اند که اکنون با جاری شدن آب در این رودخانه ها محل و مکان چاهها برای مردم ناآشنا است و افرادی که برای شنا وارد این رودخانه ها و انهار می شوند احتمال غرق شدن آنها در این چاهها بسیار زیاد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خشکسالی سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علیمرادی در تشریح این خبر، افزود: براساس بارشهای فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان، حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وی ادامه داد: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت، از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پیرو بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

کد خبر 6089068

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر