Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@00:49:46 GMT

فرصت هاي شغلي در استان اردبيل پارسال افزايش يافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۳۸۷

فرصت هاي شغلي در استان اردبيل پارسال افزايش يافت

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا- مدير کل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري اردبيل گفت که پارسال 18 هزار و 264 مورد اشتغال در مجوزهاي صادره در حوزه هاي کشاورزي ، صنعت و گردشگري پيش بيني شده بود که نسبت به سال ماقبل 51 درصد رشد داشته است.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، قادر تقي زاده با بيان اينکه در سال ٩٦ اشتغال پيش بيني شده براي ٤٠٦ جواز تاسيس و موافقت اصولي صادره 12 هزار و 24 نفر بوده است ، افزود: در سال ٩٧ اين تعداد براي ٦٤٦ مجوز صادره از طرف سامان صنعت و معدن و تجارت، جهاد کشاورزي و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري 18 هزار و 264 نفر بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بياتن کرد ، در سال گذشته در حوزه سازمان صنعت و معدن و تجارت براي ٤٣٦ طرح ١٤هزار و573 هزار نفر ، در حوزه سازمان جهاد کشاورزي براي ١٣٧ طرح يک هزار و 216نفر و براي ٧٠ طرح حوزه ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري ٢هزار و ٢٥٣طرح پيش بيني شده بود.
وي بيان کرد: برخي از مجوزها از جمله مجوزهاي صادره براي دامداري هاي سنتي توسط سازمان جهاد کشاورزي و يا صدور پروانه هاي کسب در حوزه صنعت و معدن و همچنين اشتغال پيش بيني شده براي ساير دستگاه ها در اين آمار لحاظ نشده است.
مدير کل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري اردبيل گفت : تلاش مي شود با تسهيل صدور مجوز و رفع موانع توليد در پنجره واحد سرمايه گذاري و ستاد تسهيل و کارگروه اشتغال و همچنين کميته حمايت قضايي و ستاد اقتصاد مقاومتي زمينه تسهيل و رشد سرمايه گذاري در استان اردبيل را فراهم شود.
6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

به گزارش جماران؛ وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر  هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان