Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:29:34 GMT

آسیب سیلاب به شبکه توزیع آب ۳ روستای مشهد اردهال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۴۷۹

آسیب سیلاب به شبکه توزیع آب ۳ روستای مشهد اردهال

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با اشاره به سیلاب ناگهانی در مشهد اردهال کاشان، گفت: در پی وقوع این حادثه خطوط و شبکه توزیع آب سه روستای این شهرستان دچار شکستگی و آب‌بردگی شده بود که تیم‌های عملیاتی این شرکت در حال رفع مشکلات رخ داده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، هاشم امینی اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه خط انتقال روستای علوی شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۰۰ نفر دچار آب‌بردگی شده است که در حال حاضر آب حداقلی از روستای مجاور وصل شده و کمبود آب در این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خط انتقال آب روستای باری کرسف نیز با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ نفر دچار شکستگی شده و فعلا از ذخیره مخزن استفاده می‌شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در روستای غیاث‌آباد با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر شبکه توزیع دچار آب بردگی شده و آب ۱۰۰ خانوار قطع است که تیم‌های عملیاتی این شرکت در حال رفع مشکلات رخ داده هستند.

به گزارش ایمنا، عصر سه شنبه این هفته سیلی ناگهانی در شهرستان آران و بیدگل و شهر مشهد اردهال کاشان جاری شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیلاب شرکت آب و فاضلاب اصفهان مشهداردهال کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند