Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-01@22:06:49 GMT

پخش بازی استقلال از شبکه‌ای غیر از شبکه ۳ و ورزش!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۷۵۱

پخش زنده مسابقات فوتبال همیشه میان علاقه‌مندان این رشته ورزشی مورد بحث بوده است و بعد از اینکه اختلاف نظرهایی مبنی بر پوشش مسابقات لیگ‌های اروپایی وجود داشت حالا این بحث به بازی‌های داخلی هم کشیده شده است.

اگرچه مسئولان سازمان لیگ همیشه سعی داشتند به دلیل اهمیت پخش زنده بازی‌ها، دیدارهای سرخابی‌های پایتخت را در روزها و زمان‌های مختلف برگزار کردند ولی در دیدارهای آسیایی که استقلال و پرسپولیس به صورت همزمان بازی داشتند صدا و سیما مجبور به انتخاب یک بازی برای شبکه سه و دیگری در شبکه ورزش شد و این موضوع باعث شد مسئولان سازمان توسط طرفداران تیمی که بازی‌اش از شبکه ورزش پخش می‌شود متهم به رنگی بودن شود و چه بسا اگر تصمیم متفاوتی هم گرفته می‌شد طرفداران تیم مقابل همین اعتراض را مطرح می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط با توجه به حساسیت بازی‌های هفته‌های پایانی و لزوم برگزاری همزمان آنها این مشکل به وجود آمد که کدام بازی از کدام شبکه پخش شود و در این میان دیدارهای مهم تیم‌های شهرستانی هم وجود داشتند تا کار مسئولان سازمان برای برنامه‌ریزی سخت‌تر شود.

هفته گذشته بازی پرسپولیس از شبکه ۳، بازی استقلال از شبکه ورزش و بازی سپاهان از شبکه شما پخش شد و بنا بود این اتفاق در هفته پایانی هم رخ دهد ولی ظاهراً برنامه عوض شده است.

با توجه به اینکه دو دیدار پرسپولیس – پارس جم و سپاهان – استقلال خوزستان تعیین کننده سرنوشت قهرمانی هستند به صورت زنده روی آنتن شبکه ۳ و ورزش خواهند رفت و قرار است بازی استقلال از شبکه شما پخش شود.

البته این اتفاق تا کنون نادر بوده چرا که ماهیت شبکه شما پخش برنامه‌های منتخب سیمای استان‌های مختلف بوده است و بازی استقلال – سپیدرود در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار باشگاه استقلال تهران اخبار لیگ برتر فوتبال ساعت بازی امروز استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901144

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال خوزستان و ملوان‌ از تلوزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم