Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:14:54 GMT

رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت در رودخانه سیمره غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۷۵۸

رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت در رودخانه سیمره غرق شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت گفت: رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان در رودخانه سیمره غرق شده و عملیات جست‌وجو برای یافتن جسد او ادامه دارد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: در روز گذشته رضا نقوی رئیس سابق هیئت کوهنوردی این شهرستان به‌همراه عده‌ای از دوستان به تنگه گردشگری شیرز اعزام می‌شوند، گردشگران به‌هنگام ورود در این منطقه به‌دنبال تهیه اسکان هستند و رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت از شدت گرما و برای شنا وارد رودخانه سیمره شده، اما درحال برگشت و به‌دلیل سرعت زیاد آب این رودخانه غرق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌محض دریافت گزارش غرق‌ شدن تیم جست‌وجو و نجات جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت به‌همراه یک دستگاه آمبولانس به منطقه شیرز اعزام شد و در حاشیه این رودخانه به عملیات جست‌وجو پرداختند، اما باتوجه به فرارسیدن تاریکی هوا امکان ادامه عملیات فراهم نبود و امروز تلاش تیم ما ادامه دارد.

غرق شدن مادر به همراه 2 کودک در استخر خانگیکشف جنازه جوان غرق‌شده در رودخانه مردق‌چای مراغه ‌پس از 10 روز ‌3 نفر در رودخانه زاینده‌رود غرق‌ شدند؛ ممنوعیت فعالیت‌ رفتینگ‌ در شهرستان سامان

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهدشت عنوان کرد: از افرادی که به‌صورت خودجوش برای یافتن جسد غرق‌شده رئیس سابق هیئت کوهنوردی کوهدشت به منطقه شیرز اعزام می‌شوند، درخواست داریم حتماً دوربین شکاری به‌همراه خود داشته باشند و اصول ایمنی را نیز در هنگام جست‌وجو رعایت کنند.

وی بیان کرد: از شهروندان و گردشگران انتظار داریم از شناکردن در رودخانه سیمره باتوجه به طغیان و گل‌آلود بودن این رودخانه در پی بارندگی‌های اخیر جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است