Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بيش از 55 درصد از مشکلات واحدهاي توليدي استان ناشي از گرفتاري هاي مالي، پولي و بانکي است که اين موضوع به عدم آگاهي از مباحث مالي در يک مجموعه توليدي است.

به گزارش ايرنا؛ محسن دارابي روز پنجشنبه در جلسه بررسي ابعاد تفاهم نامه آموزشي اين سازمان با اداره کل فني و حرفه اي استان، با بيان اهميت موضوع آموزش به عنوان يکي از راهبردهاي اصلي سازمان افزود: استاندارد سازي آموزشي بر اساس نيازهاي جامعه از مهم ترين راهکارها براي پيشبرد اهداف يک سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: بنابراين سازمان صمت در راستاي وظايف خود؛ آموزش هايي با سرفصل هايي از جمله مباحث مالي، بازاريايي، فروش ويژه مديران واحدهاي توليدي را در دستور کار خود قرار داده و اعتباري نيز به آن تخصيص داده است.
به گفته دارابي، امسال 450 ميليون تومان اعتبار آموزشي در سازمان صمت استان در نظر گرفته شده است.
ياور محمدي مديرکل فني و حرفه اي استان کرمانشاه نيز در اين جلسه با بيان اينکه اين اداره کل از طرح هاي آموزشي استقبال مي کند، گفت: آماده تعامل بيشتري بين اداره کل فني و حرفه اي و مجموعه صنعت، معدن و تجارت هستيم.
استان کرمانشاه بيش از يک هزار واحد توليدي دارد که حدود 30 هزار نفر در اين واحدها مشغول کار هستند.
3033/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی