Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۷ و ۱۵ ساله برای بخش کشاورزی و مسکن مناطق سیل زده از مدیران بانک ها خواست در پرداخت سهمیه های تعیین شده تسریع نمایند.

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در جمع مدیران عامل بانک‌های کشور با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام، یکی از اولویت‌های مهم سیستم بانکی را تامین نقدینگی بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد و از مدیران بانکی خواست با شناختی که از واحدهای تولیدی فعال و موثر کشور دارند، نسبت به پشتیبانی از آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی تاکید کرد: واحدهای تولیدی موانع متعددی در مقابلشان هست که بدون رفع آنها صرف تامین نقدینگی مشکل آنها راحل نمی‌کند، لیکن بانک‌ها باید با شناختی که از واحدهای تولیدی دارند نسبت به تامین سرمایه در گردش واحدهای فعال و نیازمند نقدینگی اقدام کنند.

رییس کل بانک مرکزی روند اصلاح بانکی را علیرغم پیچیدگی این کار و حساسیت آن خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد با مجوزهای دریافتی از شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به نتایج خوبی برسیم.

همتی با اشاره به اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۷ و ۱۵ ساله برای بخش کشاورزی و مسکن مناطق سیل زده از مدیران بانک ها خواست در پرداخت سهمیه های تعیین شده تسریع نمایند و بانک مرکزی نیز از نظر اعتباری از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

در این جلسه مدیران بانک ها در مورد ضرورت احیای کانون بانک ها، مسئله نحوه تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها، موضوع رمزهای یکبار مصرف، مسائل مربوط به واگذاری اموال و دارایی های مازاد بانک ها و سایر موارد نظرات خود را مطرح و بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پیگیری لازم جهت حل و فصل مطالب مطرح شده انجام گیرد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی