Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت و اداره کل سلامت شهرداری تهران، خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان طب ایرانی توسط جامعه دانشگاهی این حوزه، در ماه مبارک رمضان به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در راستای اجرای اهداف تفاهم‌نامه همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و پس از اجرای موفق برنامه‌های مشترک در هفته سلامت، جامعه دانشگاهی طب ایرانی در ماه رمضان نیز به ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان به شهروندان با استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات شهرداری تهران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«پیاده‌راه شهر رمضان» نام برنامه‌ای است که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با هدف ارائه خدمات متنوعی به شهروندان در ماه مبارک رمضان در حال اجرا بوده و در ایستگاه‌های سلامت ۱۳ منطقه، خدمات مشاوره طب ایرانی توسط جامعه دانشگاهی این حوزه، از افطار تا نیمه‌شب به مردم ارائه می‌شود.

برگزاری همایش‌های آموزشی با محوریت توصیه‌های طب ایرانی برای روزه‌داری در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر اقداماتی است که با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران، در برخی از سرای محلات سطح شهر در حال اجرا است.چ

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت شهرداری تهران ماه رمضان طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود