Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت و اداره کل سلامت شهرداری تهران، خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان طب ایرانی توسط جامعه دانشگاهی این حوزه، در ماه مبارک رمضان به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای اهداف تفاهم‌نامه همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و پس از اجرای موفق برنامه‌های مشترک در هفته سلامت، جامعه دانشگاهی طب ایرانی در ماه رمضان نیز به ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی رایگان به شهروندان با استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات شهرداری تهران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پیاده‌راه شهر رمضان» نام برنامه‌ای است که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با هدف ارائه خدمات متنوعی به شهروندان در ماه مبارک رمضان در حال اجرا بوده و در ایستگاه‌های سلامت ۱۳ منطقه، خدمات مشاوره طب ایرانی توسط جامعه دانشگاهی این حوزه، از افطار تا نیمه‌شب به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش وبدا، برگزاری همایش‌های آموزشی با محوریت توصیه‌های طب ایرانی برای روزه‌داری در ماه مبارک رمضان نیز از دیگر اقداماتی است که با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران، در برخی از سرای محلات سطح شهر در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طب ایرانی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج