Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه بلژیکی معتقد است ویلموتس خواهان دو دستیار دیگر نیز است که هنوز اسامی آنها مشخص نیست.

طرفداری- با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مارک ویلموتس بلژیکی که سابقه سرمربیگری تیم ملی بلژیک را نیز در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران انتخاب شد.

نشریه football-news بلژیک پس از خبری در خصوص انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی جدید ایران، اعلام کرد که مطابق انتظار، جواد نکونام دستیار ویلموتس در کادر فنی ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ویلموتس خواهان دو دستیار دیگر نیز بوده که اسامی آنها هنوز مشخص نیست.

گفته می شود که قرارداد مربی جدید تیم ملی با آپشن های مختلف به 1.5 میلیون دلار در سال می رسد. ویلموتس جای کارلوس کی روش را در تیم ملی ایران گرفته است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد