Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:24:21 GMT

ابلاغ های صوری در ساماندهی فرهنگیان مردود است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۸۹۸

ابلاغ های صوری در ساماندهی فرهنگیان مردود است

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پررش قزوین گفت: ابلاغ های صوری در صدور احکام نیروی انسانی مردود است و باید با جدیت از آن پرهیز شود.

به گزارش ایرنا خیرالله رحمانی روز پنجشنبه در نشست ستاد پروژه مهر استان قزوین افزود: ابلاغ صوری تخلف است و هر نیرویی باید در جای خود و متناسب با وضعیت و سوابق خود در مناطق و نواحی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برای شروع هرچه بهتر سال تحصیلی آینده، تمام بخش های آموزش و پرورش استان باید از همین امروز فعالیت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
رحمانی ادامه داد: گردهمایی روسای مناطق و نواحی برای پیشبرد هرچه بهتر امور ضروری است تا تمام مسایل ، موانع ، مشکلات و نیازها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وی گفت: ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان و تعمیر و تجهیز مدارس از جمله نکات مهمی است که باید توسط نواحی آموزش و پرورش به خوبی مورد توجه قرار گیرد.
رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تا چند روز آینده بسیاری از مدارس استان به ویژه مقطع ابتدایی به علت پایان سال تحصیلی تعطیل می شوند فرصت خوبی است تا تعمیرات و تجهیزات احتمالی برای هرکدام از مدارس که مشکل دارند، انجام شود.
وی با تاکید بر مدیریت دقیق تعمیر و تجهیز و آماده سازی مدارس گفت: مدارس ما برای تعمیر و تجهیز خود چندان دچار مشکل مالی نیستند تا جایی که فقط 500 میلیارد ریال در حساب مدارس هیات امنایی استان وجود دارد بنابراین با مدیریت صحیح می توان تمام نیازهای مدارس را برطرف کرد.
به گفته وی سال گذشته قزوین از نظر ساماندهی نیروی انسانی و کلاس های درس بر خلاف بسیاری از استان های کشور دچار کمبود نبود و امسال نیز می تواند با ادامه همان مسیر در این خصوص موفق عمل کند.
وی همچنین بر آموزش نیروی انسانی مداس در پروژه مهر 98 تاکید کرد و افزود: ایام تابستان فرصت بسیار خوبی برای آموزش و بازآموزی فرهنگیان است که باید مود توجه برنامه ریزان امر قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش همچنین خواستار جلوگیری از تعدد و تنوع بخشنامه در سال تحصیلی آینده شد و افزود: باید تا حد امکان این بخشنامه ها به صورت متمرکز به مدارس ابلاغ شود تا دچار مشکلات ناشی از حجم بالای برنامه ها از سوی معاونت های مختلف نباشیم.
رحمانی افزود: هم اکنون 39 درصد دانش آموزان استان در هنرستان ها تحصیل می کنند که باید در سال تحصیلی آینده این سهم را افزایش دهیم.
استان قزوین دارای 240 هزار دانش آموز، 16 هزار معلم و 2هزار و 200 واحد آموزشی در چهارده منطقه است.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش نيروي انساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه اسلامشهر ضمن تبریک هفته معلم گفت: شأن و جایگاه معلم یک جایگاه الهی و رفیعی است که می‌بایستی گرامی داشته شود.

وی افزود: شایسته است دست اندرکاران آموزشی کشور خصوصاً وزارتخانه آموزش و پرورش در برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگیان بیش از گذشته همت بگمارند تا معلم هیچ دغدغه‌ای به غیر از تعلیم و تربیت دانش آموزان نداشته باشد.

امام جمعه اسلامشهر اهمیت آموزش مفید و کاربردی در مجموعه آموزش و پرورش را مهم و ضروری دانست و گفت: شایسته است متولیان تدوین کتب درسی، در افزایش کیفیت آموزشی و مفید و مؤثر بودن آموزش‌های کتب درسی دانش آموزان بازنگری داشته باشند تا شاهد یک آموزش و پرورش پیشرو در آموزش و پرورش دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 6095648

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • استخدام ۱۹ هزار نیروی پرورشی در سال جاری
  • ۱۹ هزار نیروی پرورشی امسال به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی