Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- فرماندار سمنان گفت: چهار هزار و 164 انبار اين شهرستان در اجراي طرح سامانه جامع انبارها ثبت شد.

سيد عباس دانايي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: از مجموع تعداد انبارهاي ثبت شده 494 انبار مرتبط با واحدهاي صنعتي، 330 انبار مربوط به واحدهاي کشاورزي، 2 هزار و 583 انبار مربوط به اصناف و 128 انبار مربوط به معادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: 20 انبار مربوط به واحدهاي بهداشتي و درماني، 70 انبار مربوط به واحدهاي طيور و آبزي و بقيه انبارها مربوط به ساير بخش هاست.
فرماندار سمنان با تاکيد بر ضروري بودن ثبت کالا در سامانه جامع انبارها، ادامه داد: بر اساس طرح سامانه جامع انبارها همه اشخاص حقيقي و حقوقي که کالا خريد و فروش و انبار مي کنند بايد نشاني و مشخصات دقيق انبارهاي خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداري کالا ثبت کنند.
وي تصريح کرد: نظارت بر زنجيره تامين، توزيع و مبارزه با قاچاق، احتکار و اختفاء کالاهاي اساسي، اطلاع از آمار کلي ميزان جابه جايي کالاها در استان، شناسايي انبارهاي پرکاربرد در حمل بار، ثبت اطلاعات انبارهاي پربار در سامانه و تشخيص احتکار در صورت فقدان ثبت موجودي کالا در سامانه، از ديگر اهداف اجراي اين طرح در استان سمنان است.
دانايي با اشاره به اهداف اجراي اين طرح اظهار داشت: شناسايي انبارهاي کالاهاي اساسي در استان سمنان به منظور ثبت مکاني انبار و درج اطلاعات با هدف مديريت بازار کالا از اهداف و وظايف اين سازمان در اجراي طرح است.
وي با بيان اينکه تمام انبارها بايد پنجم هر ماه موجودي را به سازمان‌هاي مربوطه اعلام کنند، اظهارداشت: در صورت نبود رابطه منطقي بين ورودي و خروجي، براي آن انبار پرونده تعزيراتي تشکيل مي‌شود.
فرماندار سمنان تاکيد کرد: در صورت رعايت نکردن طرح سامانه جامع انبارها از سوي اشخاص حقيقي و حقوقي، با آن ها برخورد قانوني مي شود.
به گزارش ايرنا، استان سمنان از اولين استان هاي کشور در اجراي طرح ثبت انبارها به منظور جلوگيري از قاچاق کالاست.
9891/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • پژوهش جدید دانشمندان همه باورهای مربوط به کف پای صاف را رد کرد
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب