Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:31:55 GMT

گالری حرفه‌ای بیجار عید فطر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۷۷۸

گالری حرفه‌ای بیجار عید فطر افتتاح می‌شود

:مرادی از افتتاح گالری حرفه‌ای در بیجار همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

امین مرادی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج،اظهار داشت: مهمترین برنامه در دست اقدام حوزه هنری با توجه به پتانسیل بسیار بالای هنرمندان بخش تجسمی شهرستان بیجار  احداث یک گالری استاندارد در این شهرستان بود.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری بیجار در حال ساخت یک گالری استاندارد در جنب سینما آزادی بیحار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد:که انشاالله در عید سعید فطر این ظرفیت مهم هنری به صورت رسمی افتتاح و در اختیار هنرمندان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

 

وی افزود: مطمئن هستم که سرمایه گذاری در این بخش می‌تواند بیجار را از نظر جغرافیایی بام ایران قراردهد وهم از نظر هنر و فرهنگ نیز بام ایران قرار بگیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فرهنگ،افزود،فرهنگ زیربنای توسعه است و توسعه متوازن و همه جانبه نیازمند توجه بیشتر به فرهنگ و مؤلفه‌های فرهنگی در هر کشوری است.

 

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه هنری به عنوان نهاد مولود انقلاب اسلامی تمام توجه خود را به گسترش هنر و فرهنگ انقلاب قرار داده است.

 

گفتنی است، برگزاری دهها جشنواره ملی و بین المللی در سطح کردستان در عرصه‌های مختلف هنری طی 10 سال اخیر، حمایت از هنرمندان جهت تولید آثار هنری، برگزاری شب های خاطره به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب ، چاپ آثار هنری در بخش های مختلف و غیره ازجمله فعالیتهای حوزه هنری استان بوده است.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان قرآن کریم حضرت خدیجه س ماه مبارک رمضان مصلی آمریکا روزنامه سبک زندگی اسلامی عید فطر افتتاح گالری حرفه ای بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود