Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@05:15:59 GMT

تخريب و تهمت‌هاي واهي، جرات را از مديران مي‌گيرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۰۶۹

تخريب و تهمت‌هاي واهي، جرات را از مديران مي‌گيرد

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - استاندار کردستان تخريب و تهمت واهي عليه مديران را از دلايل سلب جرات و ريسک پذيري آنان اعلام کرد و گفت: اين اقدام بر خلاف مسير توسعه استان است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري کردستان، بهمن مرادنيا در نشست با اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني استان در خصوص انتقاد و گله مندي آنان از تخريب هاي صورت گرفته در فضاي مجازي عليه برخي مديران اظهار داشت: اينگونه اقدامات جرات را از مديران گرفته و نه تنها در راستاي توسعه استان نيست بلکه موجب ايجاد جو بدبيني در جامعه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن گله مندي از تخريب فرزندان کردستان توسط عده اي سودجو، از بخش خصوصي بويژه اعضاي اتاق بازرگاني خواست از مديران ريسک پذير و پاکدست استان حمايت کنند.
مرادنيا با اشاره به اينکه برخي کردستان را گرانترين استان کشور است، افزود: اين موضوع صحت نداشته و تورم نقطه به نقطه و افزايش قيمت کالا در استان به اين معنا نيست که قيمت کالا بالاتر از ميانگين کشور باشد.
در ادامه اين نشست، استاندار در پاسخ به درخواست تجار در خصوص بازگشايي مرزهاي سيف سقز و سيرانبند بانه، گفت: از سوي دولت ايران مشکلي در اين خصوص وجود ندارد اما در دولت مرکزي عراق برخي محدوديت ها وجود دارد.
مرادنيا از اعضاي اتاق بازرگاني استان خواست براي عرضه کالاهاي استان در نمايشگاه هاي بين المللي به ويژه در اقليم کردستان حضور پررنگ داشته باشند.
3034
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی ممنوعیت دوباره زنان از وورد به ورزشگاه ها، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردها فحاشی می‌کنند زنها را محروم می‌کنند. این خلاصه سیاستگذاری علیه زنان است.

خوب اگر جرات دارید مردان را محروم کنید.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903073

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • انتقاد عباس عبدی از ممنوعیت دوباره ورود زنان به ورزشگاه ها/اگر جرات دارید مردان را محروم کنید/ آنها فحاشی می‌کنند، زنان‌ محروم می‌شوند؟!
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد