Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@21:52:03 GMT

جنجال و درگیری در پرسپولیس؛ پرسپولیس قهرمان نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۱۱۸

جنجال و درگیری در پرسپولیس؛ پرسپولیس قهرمان نمی‌شود!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که پرسپولیس تهران تمام تمرکز خود را بر روی دیدار حساسش مقابل پارس جم جنوبی گذاشته تا با کسب پیروزی در این دیدار بتواند قهرمانی‌اش را در فصل 97/98 جشن بگیرد، به راه افتادن موجی از اعتراضات و ادعاهای باورنکردنی و عجیب عملاً تمرکز تیمی را از سرخ‌های تهران گرفته است که می‌تواند عامل بزرگی بر شکست این تیم در دیدار حساس برابر شاگردان تارتار باشد!

 

اتفاقی که موجب ایجاد دو دستگی در میان سرخ‌های تهران شده است، حضور اشکان خورشیدی به عنوان داور دیدار پرسپولیس و پارس جم جنوبی است، داوری که در فصل گذشته به سود شاگردان تارتار اعلام پنالتی کرد تا تشخیص پرابهام او باعث شود که محسن فروزان خود را به محوطۀ جریمه سرخ‌ها برساند و به عنوان زنندۀ ضربۀ پنالتی پشت توپ قرار بگیرد تا بازی عملاً در اوج حاشیه قرار بگیرد که در آخر این دروازه‌بان جنجالی پنالتی را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی هواداران پرسپولیس بر این باورند که حضور اشکان خورشیدی در این دیدار به عنوان داور، باعث شکست پرسپولیس در لیگ خواهد شد و سکوت باشگاه نیز عاملی دیگر بر بریده شدن سر تیمشان در هفتۀ پایانی لیگ است که هواداران سرخ‌ها شدیداً نسبت به آن معترض شده‌اند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اشکان خورشیدی پارس جنوبی هواداران پرسپولیس محسن فروزان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال