Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:52:40 GMT

نماینده نهاوند: 2 طرح این شهرستان چهارسال راکد است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۸۶۱۹

نماینده نهاوند: 2 طرح این شهرستان چهارسال راکد است

همدان- ایرنا- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: 2 طرح بزرگ اقتصادی این شهرستان به دلیل همکاری نکردن صندوق توسعه ملی و بانک صادرات به مدت چهار سال راکد باقیمانده است.

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه این صندوق برای تولید ثروت مولد برای نسل آینده ایجاد شده است افزود: چهار سال پیش عملیات اجرایی 2 طرح در نهاوند آغاز شد که یکی از آنها طرح آلیاژی نهاوند با هدف تولید فروسیلیس بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طرح دوم احداث کارخانه تولید بتن سبک است که در سفر رییس جمهوری مصوب شده است.
نماینده مردم نهاوند بیان کرد: این طرح سالانه 450 هزار مترمکعب بتن سبک تولید می کند و در راستای رشد اقتصادی برنامه ششم است.
بهرام نیا با بیان اینکه این طرح ها چهار سال است به دلیل همکاری نکردن صندوق توسعه ملی و اشکال تراشی بانک صادرات راکد مانده است عنوان کرد: این موانع را برطرف کنید چرا که این یک نوع بی اعتمادی است و نباید دیوار بی اعتمادی را با عملکرد بلند تر کرد.
وی ادامه داد: طرح بنیاد بتن به صورت مستقیم 120 نفر و صنایع آلیاژ نهاوند به صورت مستقیم 80 نفر اشتغالزایی خواهند داشت.
بهرام نیا افزود: احداث این دوکارخانه در بخش صنعت می تواند تحول بزرگی در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان نهاوند فراهم کند.
7523/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شوراي برنامه ريزي بانك ها طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به وجود بیش از ۱۴ هزار هکتار انواع باغ در این شهرستان که بیشترین سطح باغ در استان همدان است، گفت: نهاوند امسال در اجرای طرح سرشاخه کاری رتبه برتر کشور را دارد.

توکل آبشناس افزود: بیش از ۴ هزار هکتار باغ گردو در شهرستان نهاوند وجود دارد که پس از باغ سیب، بیشترین سطح باغ‌های این شهرستان را به خود اختصاص داده است. 

او همچنین گفت: امسال بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ پیوندک رایگان گردو در اختیار باغداران قرار می‌گیرد و استقبال خوبی از این طرح شده است. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند افزود: سالانه ۷ هزار تن گردو در این شهرستان برداشت می‌شود که با اجرای این طرح پیش بینی می‌شود ۱۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران