Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:20:32 GMT

جمهوری اسلامی ایران بینی استکبار را به خاک مالید

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۳۷۵

جمهوری اسلامی ایران بینی استکبار را به خاک مالید

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه استکبار نمی داند ابر مردی در ایران قرار دارد که تمام نقشه های دشمن را خنثی می کند گفت: جمهوری اسلامی ایران بینی استکبار را به خاک مالید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(پنج‌شنبه،۲۶ اردیبهشت) در جلسه تفسیر آیه های ۶۵ و ۶۶ سوره حجر با اشاره به هدف از بیان قصه های قرآن اظهار کرد: رفتار زشت قوم لوط یک جریان تلخ بشری بود و اکنون نیز به نوعی این جنایت تکرار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در گیلان به کشتار ۴۰ هزار نفر از زنان، مردان و کودکان یمن توسط عربستان در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: روزانه بمب های ساخت کشورهای غربی را بر سر مردم یمن می ریزند و این جنایت است.


امام جمعه رشت با بیان اینکه خداوند سران عربستان را با گاو خواندن آنها توسط کشورهای استکباری عذاب می کند، تصریح کرد: آنها که به داعش کمک کردند علیه خودشان دست به کشتار زد بنابراین داعش دست پنهان خدا بود که به وجود آورندگان خود رحم نکرد.


آیت الله فلاحتی به حکومت ظالم ترین افراد در کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: امروز مردم مغرب زمین به این باور رسیدند سران آنها ظالم هستند و از ناحیه آنها عذاب می شوند.


وی ادامه داد: عذاب هایی که در امت های گذشته بود اکنون نازل می شود اما شکل آن عوض شده است.


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه مومن باید هوشمند باشد و از فرصت ها استفاده کند، بیان کرد: امام باقر(ع) از دوران گذر بنی امیه به عباسیان استفاده کرد و دانشگاه عظیم اسلامی را بنیان گذاشت.


آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: امروز بیشتر مطالب فقهی شیعه برگرفته از دانشگاه بزرگ اسلامی که امام باقر(ع) و امام صادق(ع) بنیان گذاشتند، است و این امر نشان می دهد مسلمان باید از فرصت ها استفاده کند.


وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هدیه الهی به ملت ایران است اما عده ای نمی خواهند این امر را بفهمند، یادآور شد: نشریه اینترپرایز در مطلبی بیان کرده است؛ دنیای استکباری نمی داند ابر مردی در راس نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که تمام نقشه های دشمن را خنثی می کند.


امام جمعه رشت به سخنان ترسوهای داخلی مبنی براینکه با مذاکره ایران را از جنگ حفظ کردیم، اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ جنگ با ایران صفر است.


آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حضور مردم ارزشی و متدین و درایت رهبری توانست ایران را در معادلات بین المللی بیمه کند، تصریح کرد: اگر آمریکا می توانست در سوریه و ونزوئلا کاری می کرد اما جمهوری اسلامی ایران بینی استکبار را به خاک مالیده است.


وی بر استفاده از فرصت ها برای تعالی و رشد جامعه تاکید کرد و یادآور شد: راهیان نور و حرکت اربعین کربلا استفاده از فرصت ها است.


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با استفاده از فرصت ها دل ملت های جهان را تسخیر کرده است، بیان کرد: نمی توان کتمان کرد که امروز رقم زننده اصلی در معادلات جهانی جمهوری اسلامی ایران است.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن حضرت خدیجه س خبرگزاری شبستان مصلی قرآن کریم ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی نمایشگاه آیت الله سبحانی حمایت از نظام استکبارستیزی اسلام آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم