Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مصادیق انفاق هزینه در مسیر تولید است حتی سود کمتری دارد، کسانی که در جنگ اقتصادی کارخانه جات را به قیمت ارزان دریافت و کارگران را از کار بیکار کردند و زمین را فروخته و ثروت به جیب زدند از سوی خداوند توبیخ می‌شوند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج‌ ابوالقاسم دولابی ظهر امروز در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت:خداوند در همه حال و همیشه به یاری مؤمنان می‌شتابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت جهاد در اسلام افزود: خداوند خطاب به مؤمنین می‌گوید شمارا چه شده است و هنگامی‌که به شما گفته می‌شود به جهاد بروید به زمین می‌چسبید و علاقه به دنیادارید، بهره دنیا در برابر آخرت بسیار ناچیز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه در جنگ با دشمن همه باید پای‌کار بیایند، بیان کرد: آن‌هایی  که ثروت‌اندوزی کرده و درراه خدا صرف نمی‌کنند به عذاب دردناکی گرفتار می‌شوند.

مفسر قرآن کریم تصریح کرد:کشورمان امروز در شرایط جنگ اقتصادی است اما برخی افراد به دنبال افزایش ثروت خود هستند و درراه خودمصرف نمی‌کنند آن‌هم در شرایطی که تولید با مشکلات زیادی روبرو است.

فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا با حمایت از تولیدات داخلی در کردستان ترویج شوداستاندار سمنان: تسهیلات اعطایی به تولیدکنندگان 3 برابر شودایجاد ماهانه 32هزار واحد کوچک با صرف یارانه نقدی در تولید

حاج ابوالقاسم دولابی گفت: مقام معظم رهبری تأکید کرد باید کاری کرد تولید رونق بگیرد، امروز نقدینگی افزایش شدیدی پیداکرده و می‌تواند سبب تورم شود ولی اگر نقدینگی به سمت تولید هدایت شود مثل دریا رحمت الهی است.

وی عنوان کرد: یکی از مصادیق انفاق هزینه در مسیر تولید است حتی سود کمتری دارد، کسانی که در جنگ اقتصادی کارخانه جات را به قیمت ارزان دریافت و کارگران را از کار بیکار کردند و زمین را فروخته و ثروت به جیب زدند از سوی خداوند توبیخ می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت:اگر با پیامبر(ص)کوچ نکرده و جهاد نکنید خداوند شمارا عذاب می‌کند، دین خدا روی زمین نمی‌ماند و این پرچم و افتخار به دست دیگران خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه(س) با مال خود اسلام را پیش برد و در شرایط تحریم اقتصادی مسلمانان، باجان فشانی سبب تقویت دین اسلام شد.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم اهمیتی در حد مرحله اول دارد و چه بسا شاید اهمیت آن بیشتر است چون افراد از میان نامزدهای راه یافته، نصف آنها را راهی بهارستان می‌کنند؛ پس انتخابات مرحله دوم بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: از همه مردم حوزه‌های انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» دعوت می‌کنم با شور و نشاط خاصی روز جمعه در انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و با آگاهی کامل افراد مورد نظر خود را انتخابات کنند چرا که سرنوشت چهار سال قانونگذاری کشور دست این نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6097015

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • برگزاری همایش منطقه‌ای «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه» لبیک به ندای رهبری است
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند