Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:33:29 GMT

800 بلیت برای مشهدی‌ها از ساعت 17

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۹۷۱۷

800 بلیت برای مشهدی‌ها از ساعت 17

هواداران دو تیم پدیده و ماشین سازی می تواننداز ساعت 17 با حضور در ورزشگاه بنیان دیزل، اقدام به تهیه بلیت بازی کنند و از ساعت 19 وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی امروز باید در آخرین دیدار خود در لیگ هجدهم به میدان بروند. دیداری که پیروزی در آن می تواند متضمن کسب سهمیه آسیایی برای پدیده باشد و به همین دلیل بازیکنان این تیم با حضور در ورزشگاه بنیان دیزل به دنبال ثبت این افتخار هستند تا پس از کسب مجوز حضور در آسیا راهی مشهد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدیده ای ها که در بازی های این فصل توانستند خود را به عنوان شگفتی لیگ معرفی کنند بازی به بازی با نتایجی خوبی که می گرفتند هواداران بیشتری را به ورزشگاه می کشاندند و در سال هایی که تقریبا مشهدی ها دلیلی برای حضور در ورزشگاه ها نمی دیدند، سکوهای ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا را به عنوان یکی ار شلوغ ترین ورزشگاه ها در ایران معرفی کردند.


اما در این میان یکی از اتفاقات مهم مربوط به هواداران پدیده به مسافرت آنها برای حمایت از تیم شهر خود بر می گردد و مشهدی ها برای تشویق تیم شان به هر شهری می روند و در حال حاضر هم حتما برخی از آنها به تبریز رفته اند  حالا درباره حضور آنها در ورزشگاه بنیان باید گفت بلیت فروشی دیدار پدیده ای ها برای ماشین سازی از ساعت 17 در محل ورزشگاه اختصاصی ماشین سازان آغاز شد و از ساعت 19 نیز درهای ورزشگاه بنیان باز خواهد شد تا هواداران بتوانند حداکثر دو ساعت قبل از بازی خود را به سکوهای ورزشگاه برسانند.


درباره تقسیم بندی هواداران برای حضور در ورزشگاه نیز شنیده می شوند تعداد 800 بلیت برای هواداران در نظر گرفته شده است و تقریبا 11200 بلیت نیز برای تبریزی ها کنار گذاشته شد. هواداران تیم می توانند بلیت های این بازی را پانزده بود با قیمت ده هزار تومان خریداری کنند.

پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال

دریافت 40 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094424

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • وضعیت ورزشگاه یادگار امام یک ساعت مانده به بازی تراکتور-استقلال